לאחר שהודח: שי אגסי החליט לעזוב את תפקידו כדירקטור

לפני כשבוע הודיעה בט פלייס על הדחתו של מייסד ומנכ"ל החברה שי אגסי שהודיע כי ישאר בחברה וישמש כדירקטור ■ היום נחשף כי בטר פלייס פנתה לבעלי המניות בבקשה להזרמת הון מיידית

לאחר שלפני כשבוע הדירקטוריון של חברת בטר פלייס הדהים את עולם העסקים, כאשר החליט להדיח את מנכ"ל ומייסד החברה שי אגסי, כעת נודע כי הוא עוזב את גם תפקידו כדירקטור.

כאמור, ב-2 באוקטובר, בטר פלייס הודיעה על פרישת שי אגסי מתפקיד מנכ"ל החברה ועל מינויו של איוון ת'ורנלי, ששימש עד היום מנכ"ל בטר פלייס אוסטרליה, לתפקיד מנכ"ל החברה הגלובלית במקומו.

במכתב ששלח אגסי לעובדי החברה מייד לאחר ההודעה הוא כתב: "גם אם לא כמנכ"ל, הלב שלי תמיד יהיה כאן, בבטר פלייס, מתוך הזדהות מוחלטת עם החזון, עם האנשים הנפלאים שהלכו איתי את הדרך המרתקת והחדשה הזאת, עוד ממש מהימים שהייתה חלום".

באותה הודעה אגסי אומנם כתב שהוא ישאר בחברה וישמש בתור דירקטור, אך נראה כי על רקע יחסיו הרעועים עם הנהלת החברה הוא החליט להתפטר גם מתפקיד זה. בבטר פלייס אישרו את הפרטים.

בתוך כך, כפי שפורסם היום (ג') ב"גלובס", בטר פלייס פנתה לבעלי המניות שלה בבקשה להזרמת הון מיידית. עפ"י הערכות, החברה מבקשת לגייס סכום של 130-140 מיליון דולר. בעלת המניות הגדולה ביותר בבטר פלייס היא החברה לישראל (32%).