נוחי דנקנר: "המצב באי.די.בי מאתגר, ויש הרבה משימות"

דנקנר, בעל השליטה באי.די.בי, בחדשות 2: "אנו מתגברים ונבצע את המשימות בהצלחה" ■ "אני עושה כל מאמץ, ומבחינתי כל עובדי 'מעריב' יקבלו את כל מה שמגיע להם"

"המצב באי.די.בי מאתגר, ויש הרבה משימות, אבל אנחנו מתגברים ולפי דעתי נבצע אותן בהצלחה", כך אמר היום (ד') נוחי דנקנר, בעל השליטה בקונצרן אי.די.בי , בחדשות ערוץ 2. דנקנר תועד כשהוא עורך סיור למשקיע החדש שגייס לקבוצה, המיליארדר היהודי-ארגנטינאי אדוארדו אלשטיין, בחברות הנמנות עם קבוצת אי.די.בי.

דנקנר ואלשטיין והפמליה ערכו סיור באחד מסניפי שופרסל, בחברת מכתשים אגן, בחברת גב ים, בפארק ההיי-טק "מתן" שבחיפה, ולבסוף בהנהלת חברת סלקום. הפמליה לא ביקרה במשרדי עיתון "מעריב", שיוצא מידיו של דנקנר.

בעניין "מעריב" והזכויות של העובדים שעומדות בימים אלה במרכזה של סאגה ומחאה, דנקנר הגיב ואמר כי "מי שבקיא בעובדות יודע שאני עושה כל מאמץ, ואף הודעתי כבר בעבר שמבחינתי כל עובדי 'מעריב' יקבלו את כל מה שמגיע להם".

כזכור, בסוף ספטמבר נחתמה העסקה, לפיה אלשטיין יזרים 25 מיליון דולר לחברה הפרטית גנדן של דנקנר, בתמורה ל-10% מהחברה. בהמשך תהיה לו אופציה להגדיל את אחזקותיו בחברה ל-30% תמורת 100 מיליון דולר.