השיחה: שבט רקנאטי מתאחד

מי הגיעו לחתונה של דניאל רקנאטי? ■ איפה נפגשו סוארי וטורבוביץ'? ■ מה עשו ויסמן והמבורגר במטבח? ■ וגם: ממי ביקשה אילת נחמיאס-ורבין ברכה?

דניאל רקנאטי, מייסד ומנכ"ל קרן ההשקעות רודיום, בנם של איש העסקים ליאון רקנאטי ופרודתו האמנית מירה רקנאטי, נישא בחמישי בערב לבחירת ליבו סלעית. האירוע נערך ב"וילה כתר פלסטיק" אל מול חוף ימה של הרצליה. המתחם שבו נערכה החתונה היה לפני כ-50 שנה בבעלות סבו וסבתו של החתן - דני ומטילדה רקנאטי ז"ל, אולם לאחר מכן נרכש על-ידי האחים עופר. לפני מספר שנים הוא נרכש בחזרה על-ידי משפחת רקנאטי וכיום הוא שייך לגיסו של החתן - המיליארדר האמריקני תום קפלן.

פרדי וסילביה רובינסון, חתונת דניאל וסלעית רקאנטי / צילום: יוסי כהן
 פרדי וסילביה רובינסון, חתונת דניאל וסלעית רקאנטי / צילום: יוסי כהן

פרדי וסילביה רובינסון

החופה נערכה אחר הצהריים בנוכחות המשפחה והחגיגה על הרחבה נמשכה עמוק לשעות הלילה. בין המוזמנים הלא רבים שהגיעו לחגוג עם הזוג הצעיר: אחות החתן דפנה רקנאטי ובעלה תום קפלן, הדודה יהודית יובל רקנאטי, בן דודו של האב אודי רקנאטי עם בת זוגו סטייסי, לני רקנאטי וגרושתו האמנית לורי רקנאטי, איש העסקים פרדי רובינסון ורעייתו סילביה, מי שהיה השותף של החתן בבעלות על מסעדת "ברברלה" גיא המאירי ורעייתו ענת - בתו של שדר הספורט יורם ארבל, האדריכל עודד חלף, גבי רוזנברג ורעייתו, דנה אביב וניצן אופיר, עליזה זאנה, ינון לנדנברג ועוד.

סוארי וטורבוביץ' מארחים

הנשיא העולמי של סיאט, ג'יימס מויר, הגיע בסוף השבוע לביקור בישראל. זהו ביקורו הראשון אי-פעם של נשיא היצרנית הספרדית בארץ, מאז החלה סיאט להיות משווקת בישראל - אי שם בשנות ה-80'. מויר, יחד עם המנהל האזורי חוזה מריה גרסיה, פתחו את הביקור בארוחת ערב מצומצמת שנערכה לכבודם במסעדת רפאל, שבה השתתפו בכירים במשק הישראלי וכן את חברי הנהלת צ'מפיון מוטורס.

ג'יימס מויר, יצחק סוארי, ארוחת ערב לנשיא סיאט העולמית / צילום: ערן - יופי כהן
 ג'יימס מויר, יצחק סוארי, ארוחת ערב לנשיא סיאט העולמית / צילום: ערן - יופי כהן

ג'יימס מויר ויצחק סוארי

סעדו בצוותא: שגריר ספרד בישראל פרננדו קרדררה, יו"ר דירקטוריון אסם דן פרופר, יו"ר לשכת תיאום הארגונים הכלכליים שרגא ברוש, יו"ר צ'מפיון פרופ' יצחק סוארי, חבר דירקטוריון החברה ד"ר יורם טרובוביץ', מנכ"ל צ'מפיון אבי צור ומנהל חטיבת סיאט גל מזור. מויר הספיק לבקר גם באולם התצוגה המרכזי של סיאט בהרצליה, ולהיפגש עם גורמים במשק הישראלי, ביניהם גם בכירים בתחום הפרסום: איל חומסקי, אמיר גיא ואורי עיני.

בילט משיקה

ניצה בילט, מנכ"לית "לילית קוסמטיקה" ואורי בילט, סמנכ"ל הסחר של החברה, השיקו בחמישי בערב את הבושם החדש לגבר "Secret Mission" מבית המותג בלדסריני. ההשקה נערכה בפולי, בר חדש שנפתח לאחרונה בשדרות רוטשילד בתל-אביב. מנהלת ההדרכה העולמית של תאגיד Maurer & Wirtz, שאליו משתייך המותג Baldessarini, בלינדה איידו, הגיעה לישראל לרגל ההשקה שערכו מנהלת המותג אלזה רביבו והמדריכה בישראל ורדה שחף. הגיעו להתרשם ולהתבשם: דני לוזון סמנכ"ל הסחר והשיווק של סופר פארם, אורי וייס, מתאם הקוסמטיקה של רשת ניו פארם, פיני פרבר, סמנכ"ל סחר ושיווק של רשת ניו פארם והרצליה אשכנזי מנהלת השיווק של רשת סופר פארם.

ויסמן והמבורגר יוצאים מהמטבח

בחמישי בערב נערך אירוע המוני להשקת מרכז הקניות החדש "אלון קריית השרון" בנתניה. מדובר במרכז הנמצא בבעלות רבוע כחול נדל"ן והראל חברה לביטוח, ומשתרע על פני שטח כולל של כ-12,000 מ"ר הכולל שטחי מסחר ומשרדים.

דודי ויסמן, עופר שחטר, השקת מרכז הקניות
 דודי ויסמן, עופר שחטר, השקת מרכז הקניות

דודי ויסמן ועופר שחטר

במתחם ה-V.I.P שהוצב לרגל האירוע בקפה לנדוור בקניון החדש, נצפו מברכים ומתמנגלים: סגן ראש עיריית נתניה וממלא מקום ראש העיר אלי דלל, זאב שטיין מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן, שמעון אלקבץ מנכ"ל הראל, יאיר המבורגר יו"ר דירקטוריון הראל, רמי שביט בעלי המשביר לצרכן ניו פארם, עופר שחטר מנכ"ל פרו-מול השייכת לנכסי אריאל, דודי ויסמן מבעלי רבוע כחול נדל"ן, שמואל עטיה בעלי עטיה נכסים, רויטל מנשה-יפת מנהלת מרכז אלון קריית השרון ועוד. בשל הצפיפות הגדולה במקום נאלצו ויסמן והמבורגר לעשות את דרכם החוצה, לאחר האירוע, דרך המטבח של בית הקפה.

אנג'ל - הדור הבא

כמידי שנה, אורי אנג'ל בנו של נשיא וראייטי אודי אנג'ל וחברי הילדות שלו סער אשרוף וניר מקדסי, ארגנו מסיבה רבת משתתפים, שכל הכנסותיה למען ילדי וראייטי, ילדים עם צרכים מיוחדים. המסיבה שנערכה בשנים האחרונות בהר אליעזר בצפון הארץ נערכה השנה בתל-אביב לרגל חגיגות העשור לקיומה. בשישי בערב מאות אורחים התייצבו ברדינג 3, תרמו 200 שקל בכניסה ונהנו מהופעה של להקת לייב, להקת אתניקס ומהמוסיקה של ערן ברנע. פיזזו למען הילדים: ליאורה עופר ולוני רפאלי, ענת ואודי אנג'ל, תמי ואורי סלונים, ריקי אריאלי ויוחנן צנגן, רון צוקרמן ומיכאלה ברקו, דני ודוריס טוקטלי, ניר ומירה גלעד, דוד פתאל, הטניסאי אנדי רם ורעייתו שירי, רני והילה רהב, גבי רוטר, אלון קסטיאל, רוית בר ניב ואבי צבי, רוני פוקס, אילון זרמון ונוספים. החבורה הצעירה הצליחה לגייס סכום נכבד שיעבור לרווחת ילדי וראייטי.

מרדוק קורא בשמות

איל התקשורת האוסטרלי רופרט מרדוק יצא במתקפה חריפה על נשיא ארה"ב ברק אובמה וסגנו ג'ו ביידן, שלושה שבועות בלבד לפני שהשניים עומדים לבחירה מחודשת. בתגובה לעימות בין ביידן לפול ריאן, מועמד המפלגה הרפובליקנית לתפקיד סגן הנשיא, כתב מרדוק בטוויטר, ש"בחירה מחודשת של אובמה תהיה סיוט לישראל. ביידן שיקר במצח נחושה לגבי היחסים האישיים שלו עם ביבי". מרדוק פרסם 4 הודעות בטוויטר בפרק זמן של 18 דקות. באחת מהן הוא האשים את הנשיא אובמה ויועציו בטיפול כושל בהשלכות ההתקפה על השגרירות האמריקנית בלוב בה נרצח השגריר. באחרת הוא השיא עצות למיט רומני, המועמד הרפובליקני לנשיאות באשר לעימות הבא שלו מול הנשיא אובמה. "רומני צריך להתעלם מההתקפות האישיות עליו ולהציג את התוכנית שלו ליצירת מיליוני מקומות עבודה", כתב מרדוק.

רן אברמסון

ניו-יורק-תל-אביב

משפחת סקאל אירחה בחמישי חברים ואת בכירי הנהלת קבוצת האופנה של ראלף לורן העולמית, לאירוע הפתיחה של סניף המותג, השני בישראל, בקניון רמת-אביב. החנות, ששופצה במשך ארבעה חודשים על-ידי המעצבים הבכירים של ראלף לורן מניו-יורק, זהה לחנות הקונספט של המותג בניו-יורק. המוזמנים נהנו מקוקטייל גורמה בניצוחו של השף מונייר. מלצריות לבושות בשמלות של ראלף לורן הגישו קוקטיילים. הפתעת הערב הייתה הגעתה לאירוע של המיליארדרית דינה אל-מצרי המקימה בימים אלה את הקניון הגדול ביותר ברשות הפלסטינית.

סולי ושרי סקאל, שמוליק פרנקל, פתיחת
 סולי ושרי סקאל, שמוליק פרנקל, פתיחת

סולי ושרי סקאל עם שמואל פרנקל

בין המזמינים והמוזמנים נצפו: סולי ושרי סקאל, מאיר סקאל, קובי סקאל, חיים ומיכל סקאל, משה רוזנבלום מנכ"ל קניוני מליסרון, אלי להב מבעלי קבוצת להב ומבעלי הגרנד קניון בבאר שבע, משה גינדי עם בנו מנור וכלתו בת-אל, טובי וענבל שמלצר, עפרה רייף, בת-שבע בובליל, שמואל עטיה מבעלי עטיה נכסים, עו"ד גדי בלושטיין, אורי אבל מנכ"ל קניון רמת-אביב, עו"ד שמוליק זיסמן, איש העסקים יוסי אירני עם רעייתו יפעת, אריה זייף, שמואל פרנקל, יוסי ויליגר עם רעייתו הדר, בתו ליטל ובעלה הדוגמן יונתן ווגמן, ישראלה שטיר, עמרי כהן בנו של עמיקם כהן ועוד.

מה הסטטוס

Ayelet Nahmias-Verbin מתכננת לרוץ לפריימיריז במפלגת העבודה ומעלה תמונה שבה הגיעה לקבל את ברכתו של דב לאוטמן, תחת הכיתוב: "כל אחד והרב שלו"