קרב המחירים במודיעין מתרחב לרשת יינות ביתן

מלחמת המחירים במודיעין מתרחבת אל מעבר לשופרסל דיל ורמי לוי ■ עדי צים, מבעלי כמעט חינם: "מלחמת המחירים במודיעין היא חארטה. המחירים יעלו"

‎‎מלחמת המחירים במודיעין מחריפה היום (ה'), והפעם דווקא מצד רשת יינות ביתן המפעילה סניף שכונתי בעיר, הרחק מאזור קרב המחירים.‏

‏יינות ביתן הוזילה היום (ה') שורת מוצרים שלא הוזלו באופן משמעותי ברשתות שופרסל דיל, רמי לוי שיווק השקמה ומגה בול.

נייר טואלט לילי 32 גלילים נמכר ביינות ביתן ב-20 שקל, שישיית קוקה-קולה ב-19.90 שקל, טסטר צ'ויס ב-20 שקל, בדין 4 ליטר ב-10 שקלים, קורנפלקס האני נאט צ'יריוס ב-10 שקלים, שמן זית יד מרדכי 750 מ"ל ב-15 שקל, ומגוון ירקות ב-9 אגורות לק"ג.

ההוזלות אינן מותנות בקנייה ברשת אך מוגבלות למוצר אחד ללקוח. בנוסף מוכרת הרשת דג דניס טרי ב-20 שקל לק"ג, והוזלה זו מותנת ברכישה של 100 שקל ברשת, כולל המוצרים שבמבצע.‏

‏זו הפעם הראשונה השבוע שבה מלחמת המחירים נכנסת לתוך השכונות במודיעין, ולפי שעה היא עדיין לא השפיעה על סניפי שופרסל שלי ומגה בעיר הפועלים בתוך העיר.‏

‏גם היום נמשך קרב "הראש בראש" של שופרסל דיל ורמי לוי שיווק השקמה. הפעם קרב המחירים גלש למוצרי התינוקות והועמק משמעותית בדגני הבוקר. מדובר בשתי קטגוריות משמעותיות בעיר מודיעין שמאופיינת באוכלוסייה צעירה.

מחיר מטרנה 700 גרם ירד ל-44.8 שקל, ואילו סימילאק 900 גרם נמכר ב-94.8 שקל. מחירו של קורנפלקס תלמה רגיל 750 גרם נמכר היום ב-9.5 שקלים.

‏רשת מחסני כמעט חינם הצטרפה גם היא לקרב המחירים אך באופן מוגבל. הרשת הוזילה את מחיר תפוחי העץ ל-2 שקלים לק"ג, ואת הבשר הטחון ל-19.90 שקל לק"ג, בנוסף להוזלת מגוון ירקות למחיר של 19 אגורות לק"ג.

‏‏‏"מלחמת המחירים במודיעין היא חארטה. זו מלחמה של שבוע-שבועיים, ולאחר מכן המחירים יעלו. זה גימיק פרסומי. כל פעם מעבירים את זה למקום אחר", אומר ל"גלובס" עדי צים, מבעלי השליטה ברשת מחסני כמעט חינם.

‏‏-‎‎‏ ‏‎‎מדוע אם כך הצטרפתם למלחמת המחירים?‏

‏‎‎‏"הצטרפנו כי אנחנו לא יכולים לשבת מאחור ולהצטייר כיקרים יותר, ולכן אנחנו מגיבים בצורה יותר מתונה. ברגע שהם יירגעו, אנחנו נתחיל לתקוף אותם. כרגע, במחירים שהם מוכרים, הם עושים נזק לעצמם". ‏‎‎‏ ‏‎‏

למרות התחרות הקשה, להוציא מבצע נקודתי על בשר טחון של כמעט חינם, לא הוזילו שאר הרשתות את הבשר הטרי. עם זאת, בכמעט חינם הוזילו את מוצרי הבשר בכשרויות המהודרות.

דוגמאות למחירי השפל במודיעין
 דוגמאות למחירי השפל במודיעין