סוכנות CAA בוחנת השקעה בזכיינית ערוץ 2 רשת

נציגי סוכנות האמנים האמריקנית עורכים סקירה כלכלית על רשת ■ חלק מבעלי המניות של רשת אינם מעורבים בפעילות הזכיינית כבר שנים ולא רוצים לתמוך בה

ענקית הייצוג האמריקנית CAA בוחנת השקעה בזכיינית ערוץ 2 רשת. ל"גלובס" נודע כי בתקופה האחרונה נציגי החברה עורכים סקירה כלכלית של הזכיינית שבשליטת עופר מדיה של אודי אנג'ל.

CAA (ראשי-תיבות של Creative Artists Agency) היא סוכנות אמנים ובידור המייצגת את פעילותה בחו"ל של רשת כבר יותר משנתיים. באחרונה נודע כי בחברה בוחנים את הרחבת הקשר.

למרות העניין שמגלה CAA ברשת, לא ברור אם היא תוכל להיכנס כבעלת מניות לכל דבר בחברה, שכן מגבלות החוק בקליפורניה אינן מאפשרות לה להחזיק בנכסים שאינם קשורים ישירות בייצוג.

בין לקוחותיה של החברה נמצאים ג'ורג' קלוני, ג'ניפר אניסטון וג'רי ברוקהיימר, והיא נחשבת לאחת מ-3 חברות הייצוג החשובות בלוס אנג'לס, מקום מושבה.

רשת, שהודיעה באחרונה על גל קיצוצים מאסיבי בשורותיה הכוללים הפחתת שכר של עד 10%, נמצאת במצב תקוע בכל הקשור לבעלי המניות שלה. כרגע, אודי אנג'ל ומיכאל שטראוס הם בעלי המניות היחידים שמזרימים כסף, ואילו אביב גלעדי וחברת פולאר לא מעורבים כבר שנים בפעילות החברה ואינם מעוניינים לתמוך בה.

בשבועות האחרונים חלה התאוששות בנתוני הצפייה של רשת, לאחר חודשים ארוכים שבהם היא רשמה את הנתונים הנמוכים שהיו לה מזה שנים.

בעלי המניות ברשת
 בעלי המניות ברשת

דובר עופר מדיה סירב להגיב.