מנכ"ל ערוץ 10 לעובדים: "עיכובים בהעברת המשכורות החודש"

זאת בשל העיכוב בהסדר החוב ■ מקורב ללאודר: "רישיון הערוץ יפוג בסוף השנה. מפחיד לחשוב שיש כוונה נסתרת להביא לסגירת הערוץ 3 שבועות לפני הבחירות"

מנכ"ל ערוץ 10, יואב הלדמן, שלח הבוקר (ה') מייל לכלל העובדים בערוץ, בו כתב כי הדחיות בעניין מתן הסדר לפריסת חובות הערוץ צפויים לעכב את העברת המשכורות החודש.

"אני מניח שכולכם ערים למצב ולעיכובים בעניין ההסדר. לצערי, כל הדחיות האלה מעכבות את הזרמת הבעלים, ולכן צפויים עיכובים גם בהעברת המשכורות החודש", כתב הלדמן לעובדים. עוד הוסיף כי "אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים על מנת למנוע את העיכוב ומקווים להסדר וחקיקה שיובילו לרישיון ולאופק".

רון לאודר, מבעלי ערוץ 10, היה אמור להזרים 60 מיליון שקל לערוץ, אך הזרמת הבעלים הותנתה בהסדר לפריסת חובות הערוץ, שאמור היה להתקבל מוועדה מיוחדת בהשתתפות מנכ"ל משרד ראש הממשלה, הראל לוקר. על אף שהוחלט על הוועדה כבר ב-2 בספטמבר, חלפו זה מכבר 45 הימים שהוקצבו להצגת ההסדר - ללא תוצאות בשטח.

הלדמן מסר בתגובה כי "רון לאודר, מבעלי הערוץ, הודיע כי יזרים 60 מיליון שקל ברגע שיושג ההסדר, אבל 45 הימים שנקצבו להשגת ההסדר כבר חלפו מזמן. הדחייה המתמשכת מצד הממשלה בכל הקשור להסדר מעכבת את הזרמת הבעלים ומוסיפה עוד קושי על ההתנהלות הכספית של הערוץ. אנחנו מצפים שראש הממשלה ינחה את הצוות בראשות מנכ"ל משרדו הראל לוקר להפסיק את הסחבת ולהציג את ההסדר לרישיון".

גרם המקורב לנציגיו של רון לאודר בדירקטוריון ערוץ 10 אמר כי "הזיכיון של הערוץ הרי יפוג ב-31 בדצמבר השנה, כך שהזמן שנותר להצגה של ההסדר ולעיגון שלו בחקיקה כפי שנדרש והובטח אוזל במהירות. מוזר ומפחיד לחשוב שיש פה כוונה נסתרת לשחק על השעון, למרוח ולדחות, בכדי להביא לסגירה של הערוץ וחברת החדשות 3 שבועות לפני הבחירות".

נציגו של לאודר סירב להגיב.