בטר פלייס מסרה 33 מכוניות באוקטובר; "שינויים רבים"

זהר באלי, סמנכ"ל מכירות בטר פלייס: "החברה עברה שינויים רבים בחודש האחרון שהשליכו על קצב המכירות; אנו מעודדים מקבלת האמון של המשקיעים שלנו בעתיד החברה ובמודל העסקי שלנו ונערכים להגביר את קצב המכירות כדי לעמוד ביעדים"

הנהלת חברת Better Place, מדווחת היום (א') על מסירות של 33 רכבי פלואנס Z.E. במהלך חודש אוקטובר. בחברה רואים בכך שיקוף של התהליכים המטלטלים שעברה החברה בחודש האחרון, כחלק מההשלכות על החברה שעוברת משלב ההקמה והפיתוח אל שלב השיווק והמכירה בשוק הישראלי והעולמי.

בחברה מציינים כי תהליכים אלה, שהחלו במינויו של אוון ת'ורנלי כמנכ"ל החברה, למרות היותם גורם מעכב זמני, הינם תהליכים שישמרו את החברה כגורם דומיננטי בשוק הרכב בישראל, ויצעידו לבטח את החברה לעמידה ביעדים בהתאם לארגון מחדש וגיבוש תכניות העבודה. הדבר קיבל גושפנקא בשבוע שעבר, לאחר הבעת האמון של משקיעי החברה שאישרו הזרמת הון נוספת, ולאור ראיית המשקיעים את החברה כהשקעה שתגלם עבורם תשואה ארוכת שנים.

זהר באלי, סמנכ"ל מכירות בטר-פלייס: "החברה עברה שינויים רבים בחודש האחרון שהשליכו על קצב המכירות. אנו מעודדים מקבלת האמון של המשקיעים שלנו בעתיד החברה ובמודל העסקי שלנו. הם יודעים כמונו, שההשקעה בתשתיות תוכיח את עצמה בישראל ובעולם. אנו לא שבעי רצון מקצב המכירות ונערכים להגביר את הקצב על-מנת לעמוד ביעדים. שביעות הרצון הגבוהה של הלקוחות הקיימים והעניין הרב שלו אנו זוכים בקרב לקוחות פוטנציאליים מבטיחים כי קצב המכירות יחזרו למסלולם במהרה".

בבטר-פלייס מצביעים על כך שהחברה הצליחה להרכיב בזמן שיא את כל החלקים הנכונים במודל הרכב החשמלי המצויד בסוללה מתחלפת - החברה משלימה את פריסת תחנות ההחלפה ברחבי הארץ (שמאפשרת למכונית החשמלית נסיעות ארוכות טווח), פס הייצור של הפלואנס Z.E פועל כסדרו, ומאות מכוניות כבר נוסעות על הכביש, כאשר מערכות הניווט והטעינה עובדות בשטח בסנכרון מלא.

נציין כי החברה לישראל הודיעה בשבוע שעבר כי לאור קשיי המימון של בטר פלייס, וכדי להמשיך את פעילות החברה, היא תידרש לגייס הון של כ-100 מיליון דולר. מתוך הסכום הזה בכוונת החברה לישראל להזרים כ-67 מיליון דולר.