רשת שוקן בודקת אפשרות למכור חלק מהמקומונים

בתקופה האחרונה נפגשו בכירים בהנהלת הרשת עם אנשי עסקים בירושלים במטרה לבחון את מכירת המקומון "כל העיר"

האם רשת שוקן תמכור בקרוב את רשת המקומונים שלה? ל"גלובס" נודע כי בתקופה האחרונה נפגשו בכירים בהנהלת הרשת עם אנשי עסקים מקומיים בירושלים במטרה לבחון את מכירת המקומון "כל העיר".

מדובר באחד מעיתוניה הבולטים של רשת המקומונים "העיר", וככל הנראה המגמה בקבוצת "הארץ" היא להתמקד בליבה - עיתון "הארץ-דה מרקר" - ולנסות לאור המצב הכלכלי הקשה של הקבוצה לוותר על מותגים אחרים ובהם רשת המקומונים.

רשת המקומונים כוללת עיתונים בולטים כמו "עכבר העיר" וכאמור "כל העיר", יחד עם מקומונים בכל הערים הגדולות.

בחודשים האחרונים יצא עיתון "הארץ" לתוכנית קיצוצים משמעותית, ובכללה פיטורים של עשרות רבות של עובדים בעיתון עצמו ובמוסף הכלכלי שלו "דה מרקר". בין העיתונאים שנקראו לשימוע גם עיתונאים בולטים ומשמעותיים.

על-פי ההערכות, הפסדיו של העיתון בסוף השנה יעמדו על עשרות מיליוני שקלים, וזאת למרות שהעיתון מקבל עשרות מיליונים מ"ישראל היום" של שלדון אדלסון, המשתמש במתקני "הארץ" להדפסת העיתון החינמי.

הליך התייעלות

בין עובדי עיתון "הארץ" שביקשו למנוע את הליך הקיצוצים המאסיבי ובין מו"ל העיתון עמוס שוקן התקיימו חילופי דברים, ושוקן האשים את מי שמנסה למנוע את הליך ההתייעלות בחוסר הבנה של המצב ושל המציאות שבה הוא חי. לאחר השבתה של יום אחד בחודש שעבר, עובדי עיתון "הארץ" חדלו לפי שעה ממאבקם.

בקבוצת "הארץ" סירבו להגיב לידיעה.