אוסקר גארסיה דחה הצעה מקלאב ברוז'

מאמן מכבי ת"א הוזכר בימים האחרונים בתקשורת הבלגית כאחד המועמדים העיקריים להתמנות למאמנה החדש של ברוז'; מכבי ת"א: "הוא דחה ההצעה"

אוסקר גארסיה, מאמנה של מכבי ת"א בכדורגל, הוזכר בימים האחרונים בתקשורת הבלגית כאחד המועמדים העיקריים להתמנות למאמנה החדש של קלאב ברוז', הקבוצה בה משחק הישראלי ליאור רפאלוב, לאחר שזאת פיטרה את מאמנה הקודם, ג'ורג'ס ליקנס, בעקבות שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון.

על-פי דיווחים בתקשורת הבלגית, ברוז' שוקלת עוד שלושה מועמדים אחרים לתפקיד, ביניהם חואן קרלוס גארידו (מנג'ר ויאריאל הספרדית לשעבר).

כזכור, הפכה העונה מכבי ת"א לקבוצת הבוגרים הראשונה אותה מאמן גארסיה בן ה-39, שבשנים קודמות אימן את קבוצת הנוער של ברצלונה. מי שהנחית אותו בקרית שלום הוא המנהל המקצועי של המועדון, ההולנדי ג'ורדי קרויף. תחת קרויף וגארסיה, מכבי ת"א פתחה את העונה בצורה מבטיחה, והיא מדורגת במקום הראשון בליגת העל בתום תשעה מחוזרים. השבוע היא ספגה את ההפסד השני שלה, 1-0 להפועל ת"א בדרבי.

במכבי ת"א הכחישו את הדברים בהודעה רשמית: "אוסקר קיבל הצעה מברוז' אותה דחה. כרגע הוא נמצא באירופה וייעדר עד יום חמישי כמו גם נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס וג'ורדי קרויף, שייפגשו כולם עם הבעלים מיטש גולדהאר לפגישה שתוכננה בשבוע שעבר, וצפוייה לעסוק בתוכניות לקראת חלון ההעברות".