לגב וגם לבטן: דלוס בהרצליה, ספא וארוחה

ספא במרינה של הרצליה - במקום מוגשים, ללא תשלום נוסף, שמפניה, מיצים סחוטים, קפה, מאפי בריאות ועוד

במשך כמה וכמה שנים טובות פעל במרינה של הרצליה ספא ג'ניס רוז, שקנה לו שם חיובי וקהל לקוחות נאמן. ואולם לפני כמה חודשים החליטה ג'ניס לשוב לאנגליה מסיבות השמורות עמה, והספא נסגר. המקום, שנמצא כמה מאות מטרים מקניון ארנה וממש על קו המים של המרינה, קסם לבעלי ספא דלוס, שכבר פועל זה כמה שנים במלון איילנד שבנתניה.

למקום נדרשו שיפוץ וריענון, ולכן עבר מתיחת פנים מרשימה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, ונפתח מחדש באוגוסט האחרון. העיצוב נעשה בקווים המזכירים את הספא בנתניה, בגוונים של שמנת ואפור, עם אלמנטים טבעיים ומוזיקה מרגיעה. כנהוג באתרי ספא מסוג זה, במקום מוגשים, ללא תשלום נוסף, שמפניה, מיצים סחוטים, קפה, מאפי בריאות, סורבה ועוד. כדי ליצור למקום יתרון יחסי, פתחו בו גם מסעדת בריאות, והם מגישים ארוחות בוקר, צהריים וערב , עם מנות לסופרי הקלוריות ולמקפידים על הגזרה.

מבחינת ההיצע החווייתי יש בספא סאונה יבשה ורטובה, סוויטת מנוחה עם ג'קוזי, סרטוני הדרכה למדיטציה, חדרים עם מקלחות אישיות לטיפולי קרצוף כמו עטיפת גוף, פילינג גוף וטיפולי איורוודה. עוד בתפריט ניתן למצוא עיסוי שבדי, שיאצו, לומי-לומי, ארומתרפיה, שיאצו ועוד.

עוד קונספט נחמד שיש בתפריט הוא חבילות טיפולים שמציעות 100 דקות שבהן חווים כמה סוגים של טיפולים יחד, כמו עיסוי שבדי, רפלקסולוגיה ועטיפת גוף; או חבילת עיסוי לגברים שכוללת ארוחת בוקר, שני טיפולים קצרים (45 דקות) או טיפול משולב של 100 דקות.

השיפוץ עשה טוב למקום, והבחירה בחומרים העיצוביים הפכה אותו למקום נעים שמשרה אווירה מרגיעה. השילוב של הארוחות הוא שינוי מרענן ותוספת מוצלחת, ולכך יש להוסיף את האלמנט המנחם והמשמעותי של חניה בחינם (בחניון הקניון).

* מחירים: 295-450 שקל

* כתובת: יורדי ים 1, מרינה וילאג', הרצליה פיתוח, טל' 09-8919293