פנייה לבן-מנחם: מנה מגישים קבועים ל"מבט" ו"הכול דיבורים"

מליאת רשות השידור תקבע דד-ליין למינוי המגישים של תוכניות האקטואליה הבולטות של הרשות - "מבט" בערוץ 1 ו"הכול דיבורים" ברשת ב'

ועדת התוכן של מליאת רשות השידור דורשת מהמנכ"ל, יוני בן-מנחם, למנות מגישים קבועים לתוכניות הדגל בתחום האקטואליה ברדיו ובטלוויזיה.

בישיבה שנערכה באחרונה הוביל חבר המליאה נמרוד לב קו תקיף, שבמסגרתו ביקר בחריפות את העובדה שבן-מנחם לא מינה מגישים קבועים ל"מבט", המהדורה המרכזית של ערוץ 1, מאז עזבו אותה ינון מגל ומרב מילר; ולתוכנית האקטואליה של רשת ב', "הכול דיבורים", מאז עזב אותה ירון דקל.

ל"גלובס" נודע כי בימים הקרובים המליאה צפויה לקבוע לבן-מנחם תאריך יעד לאיוש המשרות ולקבל החלטה רשמית בנושא.

מגל התפטר בזעם מהגשת "מבט" ביוני השנה, לאחר שטען להתנכלות מתמשכת כלפיו מצד הנהלת רשות השידור. בסמוך לעזיבתו עזבה גם המגישה הקבועה מרב מילר, שיצאה לחופשת לידה.

מאז משובצים מגישים מתחלפים בהגשת המהדורה שעברה לשעה 20:00. בהם אמיר אבגי, מיכל רבינוביץ' והמגיש הוותיק יעקב אחימאיר. בחודש דצמבר אמורה מילר לשוב מחופשת הלידה שלה, ועל-פי החוק היא אמורה לשוב לתפקידה הקודם - אלא אם תבקש לעשות אחרת.

דקל מונה למפקד גלי צה"ל כבר במארס והשאיר את אחת מתוכניות האקטואליה המוערכות ביותר, "הכול דיבורים", ללא מנחה קבוע.

בניגוד להגשת "מבט", מאמינים במליאה, היעדר מגיש קבוע לתוכנית זו, במיוחד בתקופת בחירות, פוגעת באופיה של התוכנית, שאמורה להיות דעתנית ולייצג קול מגובש.

מרשות השידור נמסר כי "הנהלת הרשות מחפשת במרץ מגישים קבועים לתוכנית 'הכול דיבורים' ולמהדורת 'מבט', שיהיו מקצועיים ובעלי ניסיון עיתונאי, רדיופוני וטלוויזיוני ראוי, ומתאימים לשידור הציבורי".