סקר הפרסומות: 9 מיליון ממשיכה להיות הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: שתי פרסומות של לשכת הפרסום הממשלתית - למשרד התיירות ולמשרד התמ"ת - התברגו השבוע בטבלאות

גם השבוע, פרסומת של ביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובה של שני כהן, מובילה את דירוג הפרסומות האהובות. הפעם מדובר בסרטון שבו זוג מסתובב במוזיאון ורואה את כהן כמוצג מוזיאוני שאבד עליו הכלח. בשבועות קודמים הובילה פרסומת נוספת של החברה, בה ארכיאולוגים מוצאים את שני כהן במהלך חפירות שהם עורכים.

הפרסומת שדורגה השבוע במקום השני בדירוג האהובות היא פרסומת של משרד התיירות בכיכובה של נעה תשבי, באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ).

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי העובדה שהפרסומת דורגה במקום גבוה ממחישה שוב כי הציבור הישראלי מתחבר לקמפיינים הסברתיים שונים.

עוד חיזוק לכך מספק קמפיין נוסף של לפ"מ עבור משרד התמ"ת, שמצליח להתברג לעשירייה המובילה.

ירידה בהיקף התקציבים

פרסומת המשך של תמי 4, באמצעות משרד הפרסום G, שבה מאיה ישעיהו מודה לג. יפית על כך שעברה לתמי 4 וכך חסכה כסף רב, מדורגת השבוע בראש מדד הפרסומות הזכורות, עם שיעורי זכירה גבוהים בהשוואה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.2%.

הפרסומת של ישראכרט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

זוהי השקעה נמוכה יחסית לפרסומת המושקעת ביותר של שבוע שעבר, שהייתה של נסטי, כאשר סך ההשקעה בפרסומת זו עמד על כ-1.4 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה במספרן לשבוע שעבר, ועומד על 420 (לעומת 411 פרסומות בשבוע שעבר).

סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עלה מעט, ועומד על כ-39.2 מיליון דולר (בהשוואה ל-36.3 מיליון דולר בשבוע שעבר).

אהובות
 אהובות