מנהל רשת ג' יניב מורוזובסקי הודח במפתיע

זאת לאחר כחצי שנה בלבד ■ ההערכה היא כי הדחתו באה לאור חילוקי דעות עם מנהל קול ישראל, מיקי מירו ■ רשת ג': המהלך נעשה מסיבות לא ענייניות

מנהל קול ישראל, מיקי מירו, הדיח במפתיע את מנהל רשת ג', יניב מורוזובסקי, זאת לאחר כחצי שנה בלבד בתפקיד.

מינויו של מורוזבסקי (29) זכה לשבחים רבים באפריל השנה, לאור העובדה שמדובר באיש רדיו צעיר שהגיע מחוץ לרשות השידור וביקש לבצע שינויים מעמיקים ברשת המוזיקה העברית.

בסוף השבוע האחרון הודיע מירו למורוזובסקי כי אין בכוונתו להמשיך את כהונתו, לאור העובדה שהוא בתקופת ניסיון.

בסביבתו של מורוזובסקי הביעו בתדהמה לנוכח ההחלטה, במיוחד לאחר שלאחרונה הוא זכה לשבחים מהממונים עליו ואף הגיש לוח שידורים חדש לרשת ג' כבר לפני 3 חודשים. ואולם עד לרגע זה הלוח שהציע לא קודם לוועדת התוכן ולא זכה להתייחסות.

במצגת שערך מורוזובסקי בפני ועדת התוכן לפני זמן מה הוא חלק בדעותיו על העמדות של מירו, ועל כן ככל הנראה הוחלט להפסיק את עבודתו. ברשת ג' אמרו היום (ב') כי המהלך נעשה מסיבות לא ענייניות.

מורוזובסקי, בוגר גלי צה"ל, הוא מרצה לרדיו במרכז הבינתחומי באריאל, ניהל ברדיו החינוכי וניהל רדיו אינטרנטי. הוא נחשב לאחד מאנשי הרדיו הצעירים המבטיחים בישראל. באחרונה הוא אף העתיק את מקום מגוריו לירושלים לטובת התפקיד ברשות השידור.

מורוזובסקי סירב להגיב לדברים. מרשות השידור נמסר: "כל מנהל שנבחר במכרז נמצא בתקופת ניסיון, שבה המערכת יכולה לקבל החלטה שלא להאריך את העסקתו בכפוף לכללי המינהל התקין ברשות. כך גם לגבי מנהל רשת ג' שהיה בתקופת ניסיון".