אפי טריגר, לשעבר עורך בכיר בחדשות 10, מצטרף לאתר mako

טריגר, עד לאחרונה עורך המהדורה המרכזית של חדשות 10, מצטרף למחלקת האקטואליה של אתר mako מבית קשת ■ יפעל תחת יעקב אילון

אפי טריגר, עד לאחרונה עורך המהדורה המרכזית של חדשות 10, מצטרף למחלקת האקטואליה של אתר mako מבית קשת.

טריגר ישמש בתפקיד כעורך תוכן, במסגרתו יערוך כתבות ומשדרים. בכך, טריגר יפעל תחת יעקב אילון, מנהל מחלקת האקטואליה ב-mako ומי שהיה מגיש חדשות 10 עד לאחרונה, אותה כאמור ערך טריגר עצמו.

בתגובה למינוי מסר אילון: "אני שמח שאפי טריגר, מאנשי המקצוע המעולים והמנוסים, מצטרף אלינו להתחיל משהו חדש ומרתק".

אילון הצטרף לאתר mako לפני כחודש וחצי, ומאז הספיק להוביל מספר משדרים וכתבות מיוחדים, כמו מערכת הבחירות בארה"ב, דיווחים וכתבות במסגרת מבצע "עמוד ענן" וכן תוכנית מיוחדת לקשת בהגשת יעקב אילון ואילנה דיין בהפקת "עובדה" ובשיתוף mako וחברת החדשות.

אתר mako, שמשלב בתוכו גם תכנים מחדשות ערוץ 2, רשם זינוק משמעותי בגלישה היומית בחלק מהימים של מבצע "עמוד ענן", כמו אתרים ישראלים נוספים דוגמת וואלה ו-ynet.

האתר נהנה משני 'פיקים' עיקריים - ביום שבו הופעלה לראשונה אזעקה באזור גוש דן וכן ביום האחרון של המבצע, שכלל פיגוע במרכז תל-אביב. יומיים אלה הניבו טראפיק של כ-450 אלף גולשים אמיתיים (Real Users) כל אחד, לפי נתוני ועדת מדרוג הגלישה באינטרנט.

ב-mako מדווחים גם על עלייה משמעותית בצפייה בווידיאו באתר במהלך המבצע, עם 8 מיליון צפיות בשידורים חיים - 66% מסך הצפיות באתר באותם ימים. כמו כן, מצביעים באתר על כך שכ-15% מהגלישה הגיעה מכניסות לאתר מחו"ל ובעיקר מארה"ב, קנדה, בריטניה, גרמניה וצרפת.