איזי ג'ט תקצה מושבים שמורים בכל טיסותיה ללא תוספת תשלום

בכך מפסיקה החברה את השיטה שהייתה נהוגה עד כה, לפיה נוסעים בחרו במקומות ישיבה לפי סדר עלייתם למטוס - שיטה שלעיתים גרמה למרמור

חברת התעופה הלואו קוסט הבריטית איזי ג'ט משנה מהיום (ג') את שיטת ההושבה ומקצה מושבים שמורים בכל טיסותיה ללא תוספת תשלום. בכך מפסיקה החברה את השיטה שהייתה נהוגה עד כה, לפיה נוסעים בחרו במקומות ישיבה לפי סדר עלייתם למטוס - שיטה שלעיתים גרמה להתמרמרות ולמורת-רוח.

נציגי איזי ג'ט, שהודיעו כבר בספטמבר השנה על המהלך האמור, מסבירים כי המעבר לשיטת הקצאת מקומות שמורים הוא חלק משיפור השירות ללקוחות החברה.

עוד נמסר כי השיטה יוצאת היום לדרך, לאחר שבאפריל השנה קיימה החברה פיילוט בקרב 800 אלף נוסעים ב-6,000 טיסות, במטרה לבחון את השיטה ואת השפעתה על שביעות-רצון הלקוחות. מהחברה נמסר כי למעלה מ-70% מהנוסעים שהשתתפו בפיילוט סברו כי שיטת הקצאת המקומות עדיפה על פני השיטה הקודמת.

מנהל איזי ג'ט בריטניה, פול סימנס, אמר היום כי המעבר לשיטת הקצאת המקומות בכל הטיסות הוא השינוי הגדול ביותר שאיזי ג'ט לקחה על עצמה לבצע עד כה, על מנת להפוך את חווית הטיסה לנוחה יותר. "אנו בטוחים שבכך נצליח גם למשוך נוסעים חדשים שטרם טסו איתנו", אמר.

במסגרת השיטה החדשה יוכלו נוסעי איזי ג'ט לקבל את מיקום מושבם כבר בזמן ההגעה לנמל התעופה או ברישום מוקדם לטיסה ללא תוספת תשלום. אולם, נוסעים שירצו לשבת במושבים מועדפים ייאלצו לשלם: תוספת של 12 ליש"ט למושב בשורה הראשונה או בשורות ליד פתחי היציאה המאופיינים במקום רחב יותר לרגליים; 8 ליש"ט למושבים בחלק הקדמי (שורות 2-6 במטוס איירבס A320); ו-3 ליש"ט לכל מושב אחר.

איזי ג'ט מפעילה טיסה יומית בקו לונדון-תל-אביב בכל ימות השבוע וכן 4 טיסות שבועיות בקו תל-אביב-ז'נבה ו-4 טיסות שבועיות בקו תל-אביב-באזל. מתחילת חודש הבא תפעיל החברה 9 טיסות שבועיות בקו לונדון-תל-אביב ושתי טיסות שבועיות בקו תל-אביב-מנצ'סטר.