פישמן השיק את מרכז ONE בעפולה ב-37 מיליון שקל

חברת מבני תעשייה שבבעלות אליעזר פישמן השיקה היום מרכז מסחרי חדש מקבוצת ONE מרכזים מסחריים ■ בחברה מעריכים כי שיעור הרווח הגולמי מהמרכז המסחרי החדש (ה-NOI) יעמוד על כ-5 מיליון שקל

מרכז מסחרי חדש בעפולה. חברת מבני תעשייה, שבבעלות אליעזר פישמן, השיקה היום את מרכז ONE בעפולה, מרכז מסחרי חדש מקבוצת ONE מרכזים מסחריים. המרכז נבנה בהשקעה של כ-37 מיליון שקל וכולל כ-6,500 מ"ר של שטחי מסחר שמצטרפים למרכז קיים בשטח 3,500 מ"ר. כל השטחים במרכז החדש מיועדים להשכרה והוא כולל בנוסף גם 350 מקומות חנייה.

המרכז החדש ממוקם בקרבה לתחנה המרכזית בעיר ונכון להיום נחתמו הסכמי שכירות לגבי כ-95% משטחו. בחברה מעריכים כי לאחר השלמת שיווק כל השטחים להשכרה, שיעור הרווח הגולמי הצפוי של החברה מהמרכז המסחרי החדש (ה-NOI) יעמוד על כ-5 מיליון שקל.

בין הרשתות הבולטות ששוכרות שטחים במתחם ניתן למצוא את רשת השיווק החדשה מבית המשביר לצרכן, COST365, שזה אחד משני הסניפים הראשונים של הרשת בארץ (השני בכפר סבא). גופים אחרים ששכרו שטחים במרכז המסחרי החדש הם FOX HOME, הרמוניה, הפירט האדום, לה אופטיקה ועוד. כאמור, שטחי המסחר החדשים מצטרפים למרכז קיים המאכלס את הום סנטר, בסט ביי וסלקשיין.

משה מורג, מנכ"ל מבני תעשיה, אמר היום: "מרכזי ONE מהווים מוקד משיכה לעשרות אלפי אנשים ביום ברחבי הארץ. אסטרטגיית המרכזים הפתוחים של ONE היא להמשיך ולהתפרס בכל רחבי הארץ עם מגוון רשתות ומוצרים השווים לכל כיס, תוך כדי מתן דגש על חווית קנייה, לצד כדאיות כלכלית. סיום ואכלוס מרכז מסחרי זה, מצטרף לפרויקטים נוספים שהחברה השלימה לאחרונה וביניהם, מרכז לוגיסטי במצפה ספיר ובית המשפט בקרית שמונה".

ONE עפולה מצטרף ל-12 מרכזים מסחריים הפועלים תחת המותג ONE בערים: תל-אביב, הרצליה, מודיעין, בארות-יצחק, אופקים, גן-שמואל, קריית שמונה, להבים, נשר, נצרת עלית, באר-שבע ואילת. שטחם הכולל של מרכזים אלה הוא כ-180 אלף מ"ר.

אייל פישמן, יו"ר פישמן רשתות, אמר היום: "המרכז החדש הוקם על קרקע של היסטורית של חברת מבני תעשיה. המרכז החדש מהווה השלמת תמהיל לחלק הישן שפועל כבר שנים. דמי השכירות הממוצעים במרכז החדש עומדים על כ-80 שקל למ"ר, ודמי הניהול עומדים על כ-15 שקל למ"ר".

*** אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס".