משרד הפרסום LEAD זכה בתקציב בנק יהב

על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב-ניסן ופוגל-אוגילבי ■ מתחילת 2012 פרסם בנק יהב בהיקף של כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון

הישג נוסף למשרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי: המשרד זכה במכרז על תקציב הפרסום של בנק יהב - כך נודע ל"גלובס". על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב-ניסן ופוגל-אוגילבי.

כפי שנחשף ב"גלובס", תקציב בנק יהב יצא למכרז לאור החלטתו של משרד הפרסום דרורי-שלומי, המטפל בתקציב מזה מספר שנים, להתמודד על תקציב הפרסום של בנק אגוד.

כפי שנחשף ב"גלובס", לפני מספר חודשים הוחלט בבנק אגוד להפסיק את ההתקשרות עם משרד הפרסום גלר-נסיס, מאחר שבבנק לא היו שבעי-רצון מהעבודה שהמשרד ביצע. באופן זמני הופקד התקציב בידי משרד הפרסום לעומק התודעה, שטיפל עד אז בתקציב האינטראקטיב של החברה, אך מהשלבים הראשונים ברור היה כי התקציב ייצא למכרז.

כשיצא המכרז לדרך נעשתה פנייה למספר משרדים, ביניהם LEAD וברוקנר-נטע-יער, לקחת חלק במכרז, אך הם העדיפו שלא לעשות כן. יש להניח כי המודעות שיש בענף לקשר האישי-מקצועי הארוך בין יורם דרורי, מבעלי דרורי-שלומי, עם מנכ"ל בנק אגוד, חיים פרייליכמן, עוד מתקופת פעילותו כמנכ"ל אדנים ובנק טפחות, תרמה לקבלת ההחלטה.

ואכן, בסופו של דבר מי שמתמודד על תקציב בנק אגוד הוא דרורי-שלומי, שהעדיף לסכן את התקציב הבטוח שיש לו של בנק יהב, וכן משרדי הפרסום לעומק התודעה ו-JWT ישראל.

המהלך של דרורי-שלומי שלח, כאמור, את בנק יהב למכרז פרסום לבחירת משרד חדש.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מתחילת 2012 פרסם בנק יהב בהיקף של כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2011 עמד היקף הפרסום על כ-4.5 מיליון דולר, וב-2010 על כ-2.1 מיליון דולר.

אמנם לא מדובר בתקציבי פרסום גדולים, אך בנק יהב כבר הוכיח בעבר כי הוא מוכן לייצר קמפיינים מושקעים היוצרים רעש תקשורתי: האחרון היה קמפיין הפרסום בכיכובה של טלי סיני-ריקליס, כוכבת "מעושרות", שכיכבה בקמפיין סאטירי בו היא נראתה מודיעה לשחקן המדמה את בעלה המיליונר משולם ריקליס כי היא עוזבת אותו לטובת עובד מדינה, על מנת לקבל את התנאים הטובים המוצעים בבנק שלו, בנק יהב. קמפיין מפורסם נוסף של הבנק היה "המחזמר של העובדים", בו כיכבו עובדי הבנק עצמם כשהם שרים ורוקדים.

במקביל ממשיך להתנהל המכרז על תקציב הפרסום של בנק אגוד. כפי שנחשף ב"גלובס", על התקציב מתמודדים בשלבים הסופיים דרורי-שלומי ו-JWT ישראל.