פרסומת "איחוד המשפחות" של סלקום - הכי זכורה ואהובה

הקמפיין, באמצעות גיתם BBDO, זוכה לנתונים גבוהים לעומת הממוצע החצי-שנתי

הפרסומת של סלקום, באמצעות גיתם BBDO, המציגה חיילת אתיופית שפוגשת את אימה לאחר שנים רבות, מובילה השבוע בפער משמעותי הן במדד הפרסומות האהובות והן במדד הזכורות.

שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-20% לעומת הממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות ביותר, העומד על 22.4%. שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים אף יותר מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד על 12.0%, עם עוצמת זכירה הגבוהה ב-60% מהממוצע.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי הבולטות של הפרסומת של סלקום נובעת הן מהשקעה רבה במדיה ובעיקר מקריאייטיב אישי ומרגש של איחוד משפחות מאתיופיה, דבר אשר ככל הנראה פורט על רגשות הצופים.

הפרסומת החדשה של הוט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ובכיכובם של שחקני הסדרה "גולסטאר", היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.96 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). סך ההשקעה זה גבוה יותר בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר של שבוע שעבר, שהייתה של סלקום, אז הושקעו בה כ-1.3 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה גם כי הפרסומת של הוט מובייל, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, דורגה במדד הפרסומות הזכורות ואהובות, וזאת למרות שכלל לא שודרה במהלך השבועיים האחרונים.

עוד עולה מנתוני יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה משמעותית בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על 444 (לעומת 358 פרסומות בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עלה משמעותית, ועומד על כ-41.8 מיליון דולר (בהשוואה ל-32.5 מיליון דולר בשבוע שעבר).

פרסומות
 פרסומות