השבוע תוקם ועדת איתור למנכ"ל קבוע לחדשות 10

מלבד ממלא-המקום הנוכחי של המנכ"ל, אבי אלקלעי, נחשבים למועמדים לתפקיד גם זאב חספר, גולן יוכפז, אלון גולדשטיין וניר חפץ

ועדת איתור לתפקיד מנכ"ל חדשות 10 תקום ביום שלישי הקרוב. ל"גלובס" נודע כי דירקטוריון חברת החדשות של הערוץ, בראשות יורם שכטר, יתכנס בעוד יומיים על מנת להקים ועדה שתמנה מנכ"ל קבוע לחדשות 10.

הוועדה תורכב, ככל הנראה, ממספר שווה של נציגי ציבור ושל נציגי בעלי המניות.

בחדשות 10 אין מנכ"ל קבוע מאז ספטמבר 2011, אז עזב ראודור בנזימן את התפקיד. בנזימן עזב את משרתו לאחר פרשת ההתנצלות לשלדון אדלסון בתוכנית "השבוע", ששודרה למורת-רוחו. את מקומו תפס המשנה לו, אורי רוזן, ומאז שזה עזב בחודש שעבר, משמש בתפקיד ממלא-מקום מנכ"ל חדשות 10, העיתונאי הוותיק ועורך התוכנית "לונדון את קירשנבאום", אבי אלקלעי.

אלקלעי עצמו נחשב למועמד לשמש בתפקיד באופן קבוע. עוד יכולים להיחשב כמועמדים: זאב חספר, איש חדשות 10, שהיה מועמד לשמש כממלא-מקום; עורך "אולפן שישי" ומגיש "בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל, גולן יוכפז, שנחשב למועמד רציני; ומועמדים שונים מתחום העיתונות הכתובה, כמו איתי כ"ץ, עורך XNET של "ידיעות אחרונות", שהיה מועמד לשמש סגנו של רוזן; ואלון גולדשטיין, עורך המשנה של "ידיעות אחרונות", עורך מוערך בעולם העיתונות.

שם אחר שעלה בעבר הוא זה של עורך "מעריב" עד לא מכבר, ניר חפץ, ששב לעבוד אצל איש העסקים נוחי דנקנר, ואולם עשוי לשוב לעולם העיתונות.