אלוביץ' עונה ליחימוביץ': "מגבה באופן מלא את גיל שרון"

יו"ר מפלגת העבודה קראה ליו"ר בזק להדיח את מנכ"ל פלאפון גיל שרון בשל התנכלויות לעובדים וניהול כושל ■ אלוביץ' ענה לה באמצעות מכתב לעובדים, בו הוא מגבה באופן מוחלט את שרון וקורא לעובדים "לפעול לפי החוק"

מוקדם יותר היום (ד') פנתה יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', ליו"ר בזק, שאול אלוביץ', וקראה לו להדיח את מנכ"ל פלאפון, גיל שרון, משום שלטענתה הוא מתנכל לעובדים וכן בשל "הניהול הכושל ששכר מופקע בצידו".

אלוביץ' לא נשאר חייב והחליט להשיב ליחימוביץ' באמצעות מכתב ששלח לעובדים, בו הוא כותב כי הוא מגבה לחלוטין את פועלו של שרון בכל הנוגע לסכסוך בין פלאפון להסתדרות.

"גיל פועל באישור, בסמכות, על-פי כל דין וביושרה מלאה, זאת במטרה להבטיח כי פלאפון תמשיך להעניק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר, ובנוסף להבטיח את צמיחתה והצלחתה בשוק המאתגר בו אנו פועלים", כתב אלוביץ' לעובדים.

בהמשך, אלוביץ' המשיך לשבח את שרון וטען כי הוא נחשב לאחד המנהלים המוכשרים במשק, וכי בהובלתו הפכה פלאפון למובילה בשוק הסלולר. "פלאפון סיימה את שנת 2011 עם התוצאות העסקיות הטובות בענף והינה כיום החברה הרווחית והצומחת ביותר מבין חברות הסלולר בישראל", כתב יו"ר פלאפון.

לאחר מכן אלוביץ' עבר להתיחס לסכסוך העבודה המורכב המתנהל בימים אלה בחברה ופנה באופן ישיר לעובדים לפעול לפי החוק. "למרות שמדובר בימים מורכבים עבור כולנו, בזכות כל אחד ואחת מכם אנו מצליחים לשמור על שגרת עסקים מלאה ופורה. אני מבקש להודות לכל אחד ואחת מכם על המסירות, האחריות והמקצוענות, המאפשרים לפלאפון להתמודד בהצלחה עם הניסיונות להפריע לשגרת העסקים שלנו, ניסיונות שעד כה לא צלחו".

אלוביץ' הוסיף ואמר: "פנינו לא למאבק, כמו שרבים מנסים לייחס לנו. פלאפון היא חברה שומרת חוק ופועלת על-פי חוק, ואנו מצפים כי אלה הטוענים לנציגות יפעלו גם הם על-פי חוק".