בטר פלייס תספק שירותי טעינה ליצרני רכב בחו"ל

החברה תשיק בקרוב קמפיין חדש בארץ שיתבסס על התרשמות הלקוחות הראשונים ותציג פתרונות חדשים בתחום הליסינג ■ המנכ"ל: המשקיעים בחברה ממשיכים להביע בה אמון ולחברה "מעולם לא הייתה בעיה לגייס כסף"

חברת בטר פלייס צפויה להרחיב את המוקד העסקי שלה ולהציע שירותי טעינה וניהול תשתית טעינה ליצרני רכב חשמליים בעולם. כך חושף היום (ג') אוון ת'ורנלי, המנכ"ל החדש של בטר פלייס.

כחלק מהשינוי העסקי אותו מאמצת החברה מציעה בטר פלייס כבר היום שירותי טעינה למגוון מכוניות חשמליות בדנמרק ובעתיד גם במדינות נוספות, ומנהלת מגעים להרחבת השותפויות העסקיות שמנהלת כיום החברה.

ת'ורנלי אומר כי בטר פלייס נמצאת כיום בשלב למידה והפקת לקחים, בשיתוף עם חברת הייעוץ מקינזי, והיא מתכוונת להשיק בישראל קמפיין חדש, שיתבסס על שביעות הרצון הגבוה של לקוחות הרכב החשמלי הקיימים ועל פתרונות "חדשים ומקוריים" כדבריו, בנושא הליסינג ושמירת ערכי היד-השנייה של המכוניות.

עם זאת הוא סירב להתייחס לגבי ייעדי השיווק והמכירות הנוכחיים של החברה. לדברי תו'רנלי המשקיעים בחברה ממשיכים להביע בה אמון ולחברה "מעולם לא הייתה בעיה לגייס כסף". ביחס למערכת היחסים עם רנו אומר ת'ורנלי כי החברה הצרפתית חולקת עם בטר פלייס עמדה משותפת לגבי הקו שבו היא צריכה לפעול.