במפתיע: רשת החליטה לקצר את העונה של "מצב האומה"

רשת: "הכוונה הראשונית הייתה לשדר את 'מצב האומה' עד סמוך לבחירות, אך לאור שידורי תעמולת הבחירות נאלצנו לסיים את העונה מבעוד מועד"

זכיינית ערוץ 2 רשת החליטה לקצר את העונה של תוכנית הסאטירה "מצב האומה", דווקא לפני הבחירות. על-פי הזכיינית, התוכנית "מיצתה את הבחירות הקרבות".

הדבר מגיע למורת-רוחו של אחד ממשתתפי הפאנל הקבוע של התוכנית, גורי אלפי, שכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "'מצב האומה' תרד מהאוויר כבר בשבוע הבא. למה?? התשובות אצל הזכיינית. וכן... זה הניסוח הכי מעודן ולא מתלהם שמצאתי".

רשת מסרה בעקבות הדברים כי "ביום שבת הקרוב, 5 לינואר, תשודר תוכנית חגיגית לסיום העונה של 'מצב האומה'. הכוונה הראשונית הייתה לשדר את 'מצב האומה' עד סמוך למועד הבחירות, אולם לאור שידורי תעמולת הבחירות שייחלו בערוץ 2 ב-8 לינואר, נאלצה רשת לסיים את העונה מבעוד מועד".

יש לציין כי עונות של "ארץ נהדרת" בקשת ושל "בובה של מדינה" בערוץ 10 עלו דווקא עכשיו.

ארז בן-הרוש, סמנכ"ל התוכן של רשת, מסר: "'מצב האומה' עלתה לאוויר מיד כשנודע על מועד הבחירות. 'מצב האומה' הפכה לחלוצה בתחומה, ולראיה - כל התוכניות שעולות בימים אלה בעקבותיה. אנו לקראת סיומה של עונה מעולה, ואנחנו ממתינים בקוצר-רוח לעונה הבאה".

לאחר פרסום הידיעה נמסר מרשת כי "מרכזיית רשת, אתר reshet.tv ועמודי הפייסבוק של רשת קורסים מפניות של צופים, אשר מוחים על רדתה של 'מצב האומה' כ-3 תוכניות לפני המועד המתוכנן. רשת בוחנת מספר אפשרויות לפתרון בעניין זה".