סופרין תבנה בית רופאים בת"א ב-220 מיליון שקל

מדובר במגרש בשטח 4.6 דונם ברחוב הברזל 11 ברמת החייל בתל אביב ■ במסגרת הפרויקט מתכננת החברה להקים בניין בגובה 7 קומות, כולל קומת מסחר וחניון תת קרקעי

קבוצת סופרין, בבעלותו של קלמן סופרין, מגבשת קבוצת רכישה להקמת בית רופאים ברמת החייל בתל אביב. ל"גלובס" נודע כי החברה חתמה על הסכם אופציה מול בעלת הקרקע, חברת סמל"ת, יבואנית רכבי פיאט, לנצ'יה ואלפא רומיאו לישראל, לגיבוש הקבוצה בתוך שלושה חודשים. את האופציה קיבלה החברה ללא תמורה. מדובר במגרש בשטח 4.6 דונם ברחוב הברזל 11 ברמת החייל בתל אביב.

במסגרת הפרויקט מתכננת החברה להקים באמצעות קבוצת הרכישה בניין בגובה 7 קומות בשטח כולל של 16 אלף מ"ר, כולל קומת מסחר וחניון תת קרקעי בשלושה מפלסים. הבניין עתיד לכלול קליניקות לרופאים והוא ממוקם סמוך לבית החולים אסותא. עלות הקמת הפרויקט נאמדת ב-220 מיליון שקל ועל תכנונו הופקד משרד האדריכלים יסקי מור סיון. על המגרש תב"ע תקפה למסחר ומשרדים. גורמים בענף מעריכים כי שווי המגרש עומד על כ-55 מיליון שקל.

נכון להיום קיים מבנה ישן על המגרש המדובר ששימש מחסן החלפים של סמל"ת. המבנה נטוש ולאחר מימוש האופציה, אם אכן תצליח החברה לגבש את קבוצת הרכישה, הוא ייהרס ובמקומות ייבנה הפרויקט החדש.

551 אלף ש' לקליניקה

עוד נודע ל"גלובס" כי החברה משווקת את המבנה לחברי הקבוצה כבר כחודש ימים מפה לאוזן ונוקבת במחיר של מ-551 אלף שקל לקליניקה ברמת גמר, בשטחים של 43-120 מ"ר כולל מקום חניה בפרויקט.

בקבוצת סופרין אישרו את הפרטים. קלמן סופרין הוסיף כי "עד היום שיווקנו כבר 90% מהפרויקט בשווי מכירות של כ-198 מיליון שקל".

הפרויקט הוא הרביעי במספר של הקבוצה ברמת החייל. לפני כמה שנים גיבשה עם קבוצת תדהר קבוצת רכישה על מגרש אחר של סמל"ת לא רחוק משם, ברח' ראול ולנברג. מדובר על מגרש בשטח 11.2 דונם שרכשו החברות מסמל"ת בנובמבר 2010 ב-150 מיליון שקל. על המגרש קידמו הקמת 4 בנייני משרדים בני 5-8 קומות.