הוט מציעה: כל הערוצים ב-315 שקל; מבהירה: בעבר זה עלה 914 שקל

הוט מציעה חבילה הכוללת את כל הערוצים, כולל ערוצי הפרימיום, במחיר של 399 שקל בחודש (315 שקל הוא מחיר ההשקה לשנה) ■ ניתן לבחור חבילות גם ללא ערוצי ספורט במחיר השקה של 249 שקל בחודש

חברת הוט חושפת היום (ד') מהלך דרמטי בשוק הטלוויזיה, במסגרתו היא מציעה חבילה הכוללת את כל הערוצים (כולל ערוצי הפרימיום) במחיר קבוע מראש של 399 שקל. בהוט מציינים כי "השווי הכספי של חבילה כוללת זו עבור לקוח עומד על 914 שקל".

מחיר ההשקה יהיה 315 שקל לחבילת הפלטיניום למשך שנה ו-249 שקל לחבילת הטופ - ללא ערוצי הספורט.

בנוסף, חבילת טריפל טופ תעלה 349 שקל, כולל טלוויזיה, אינטרנט במהירות 30 מגה וטלפון ללא הגבלה (לפי הוט, השווי הכספי של חבילה כוללת זו עבור לקוח עומד על 743 שקל). חבילת טריפל פלטיניום עם אינטרנט במהירות 100 מגה תעלה 415 שקל לחודש ותכלול גם היא שיחות טלפון ללא הגבלה.

הרצל עוזר, מנכ"ל החברה, חשף היום כי לקוחות הוט מבצעים כ-160 אלף פניות בחודש להחלפות ערוצים, והמהלך החדש יפתור אחת ולתמיד את ההתלבטויות של הלקוחות האם להזמין ערוצים כאלה ואחרים וכמה לשלם עליהם.

לדברי עוזר, "שמתי לעצמי יעד להפוך את החברה למובילה בשוק התקשורת בישראל. לאורך השנים עשינו מהלך ועוד מהלך כדי שיראו שמדובר בחברה אחרת. היום הגענו למצב שאנו גאים להציג בפניכם מהלך פורץ דרך.

"אנחנו חתומים על כל המהלכים פורצי הדרך בשנים האחרונות - המהלך הראשון היה השקת חבילות ללא התחייבות, במהלך השני הצגנו חבילה של טלפון ביתי ללא הגבלה, והפכנו את הטלפון הקווי למשהו מאד זול ובסיסי. המהלך השלישי הוא השקת הוט נט תמורת 20 שקל לחודש לגלישה באינטרנט. המהלך הבא היה השקת מהירות 100 מגה - חברת האינטרנט היחידה שמציעה מהירות כזו".

לדברי עוזר, "המהפכה החמישית זו מהפיכת הסלולר, שבה אמרנו שאפשר לקבל את הטלפון הסלולרי ב-89 שקל לחודש לחבילת הכול כלול. הגענו לרגע שאנחנו מגיעים לקודש הקודשים, וזה הטלוויזיה. בטלוויזיה כל סרט עולה כסף, אבל החלטנו על מהלך מורכב של הכול כלול. זה מסובך לעשות את זה כשאתה שחקן גדול בסדר גודל כמו שלנו. אנחנו מחויבים לתת את הכול לכל הלקוחות ולא רק לחדשים - זה מאד דרמטי".

כמה יעלה לכם לראות את כל הערוצים
 כמה יעלה לכם לראות את כל הערוצים

סביון בר-סבר, סמנכ"לית השיווק של הוט, מסרה: "היום יש לנו את חבילת הבסיס ומעליה 7 חבילות אקסטרה, והלקוח יכול להחליט איזה חבילות הוא רוצה. מעל זה יש את עולם הפרימיום של 65 ערוצים, והצרכן צריך להתמצא בכל הסיפור הזה. עשינו מחקרים וגילינו שהצרכנים רוצים פרימיום - רוצים אבל חוששים לקחת בגלל העלות, ולכן הבשורה הבאה היא הכול פתוח.

"אנחנו מיישמים שני עקרונות: הראשון זה פשטות, והשני הוא לתת ללקוח הרבה יותר בפחות כסף. אנחנו יוצאים עם חבילה שכוללת את כל הערוצים, כולל ערוצי הפלטיניום וכן חבילת טופ, שזה כל הערוצים בלי ספורט. לשתי החבילות האלה יתווסף גם הטריפל".