חם בגזרה הים-תיכונית: ערוץ 24 מתכונן לעליית ערוץ 25

ערוץ 24 של קשת משיק רצועת לילה חדשה בשם "אגף 24" - וזאת בסמוך להודעת רשת על השקת ערוץ 25 שישדר תוכני מוזיקה ים-תיכונית

ערוץ 24 של קשת הודיע היום (א') על השקת רצועת לילה חדשה בשם "אגף 24". הרצועה החדשה מושקת בסמוך להודעת הזכיינית רשת על השקת ערוץ 25, שישדר תוכני מוזיקה ים-תיכונית.

במסגרת הרצועה החדשה בערוץ 24, מתחילת פברואר יחלו בערוץ שידורי לילה מהשעה 22:00, במסגרתם יגישו שי שטרן, סקאזי, דודו ארז, אלישע בנאי, אילנה ברקוביץ', עדי נוימן, ציקי לאבין, ג'ייסון דנינו-הולט ולירון תאני, תוכניות קליפים ואירוח. הרצועה לא תכלול תוכן ממוקד לקהל צרכני המוזיקה הים-תיכונית, ומטרתו היא "להגדיל את קהלי הערוץ".

התוכניות החדשות יצטרפו לתוכניות נוספות שמציע הערוץ ברצועות היום, ובראשן "אייל גולן קורא לך" ו"הדיבור עם אלירז שדה".

עולה רק ב-yes

רשת אינה מגדירה את עצמה כבעלת מניות בערוץ 25 החדש, ששייך ל"ניהול פלוס" של יואב גרוס ובני מנשה ולאמרגן אבי גואטה, המייצג בעיקר את שרית חדד.

בזמן מתן האישור לעליית הערוץ לפני שנתיים, תיקן בזמנו יו"ר מועצת הכבלים ניצן חן את התקנון ואיפשר לזכיינית להפיק עד 20% מכמות הערוצים בפלטפורמות השונות, בניגוד למגבלה קודמת של 10%. כך התאפשר לרשת להחזיק בעוד ערוץ בטלוויזיה הרב-ערוצית, למרות בעלויותיו של אחד מבעלי המניות שלה אביב גלעדי. ובכל זאת, רשת מציגה את עצמה רק כמי שאחראית לאספקת שירותים בתחומי ההפקה והעריכה.

ברשת רואים בעליית הערוץ נכס אסטרטגי, זאת לאור העובדה שבניגוד לקשת הם לא הצליחו להעלות עד עתה ערוץ בטלוויזיה הרב-ערוצית.

הערוץ החדש מוגדר כערוץ פרימיום, ולאחר שבועיים של השקה הוא יעלה למנויים 9.90 שקלים בחודש. בשלב הראשון הוא יעלה רק על הפלטפורמה של yes.

שידור תכנים כמו "אייל גולן קורא לך" בערוץ 24 פוגע בנתוני הצפייה של תוכנית הדגל של רשת, "The Voice". לכן, לא מן הנמנע כי זו הסיבה שבגינה ערוץ 25 החדש יושק מול יום שידור של קשת בערוץ 2.