זוג זכה ב-16 מ' ש' בלוטו; "לא נספר לילדים, שימשיכו לעבוד"

בני הזוג, הורים ל-8 ילדים, סיפרו כי הפרוטה אינה חסרה בכיסם: "לא נספר לילדים כדי שימשיכו לעבוד ויידעו שדבר לא מגיע בקלות; נעשה גם קצת גמילות חסדים"

זוג ממרכז הארץ זכה ב-16 מיליון שקל בהגרלת הלוטו שהתקיימה במוצאי שבת. הבעל גילה את הזכייה בשעת לילה מאוחרת, כאשר השווה את המספרים שבטופס שלו לאלה המופיעים באתר מפעל הפיס.

"עיינתי במספרים שהופיעו באתר ועברתי שורה אחר שורה. לרגע אחד כמעט עזבתי את הטופס כיוון שהייתי בטוח שאין זכייה, ורק לאחר שהגעתי לשורה האחרונה ראיתי שהמספרים תואמים, ספרה אחר ספרה. מיד ניגשתי לאשתי והערתי אותה מהשינה, אמרתי לה שזכינו בלוטו, והיא לא האמינה והביטה שוב ושוב בטופס, וכך העברנו את הלילה, נרגשים והמומים מהידיעה המרעישה".

את הטופס מילא הזוכה ביום חמישי בדוכן בעירו ושילם עבורו 58 שקל. "אני לא ממלא לוטו באופן קבוע, כשיוצא אני רוכש טופס לוטומט, ובדרך-כלל אני לא מקפיד לבדוק אותו אלא רק כשמזדמן לי. את הטופס הזה במקרה בדקתי כי לא הצלחתי להירדם וישבתי מול המחשב".

זוג הזוכים, בשנות ה-60 לחייהם, הורים ל-8 ילדים ,סיפרו כי הפרוטה אינה חסרה בכיסם: "ברוך השם, יש לנו כסף, אנחנו לא יודעים מחסור, ולכן אנו רוצים עם חלק מהכסף לסייע לכמה משפחות שאנו מכירים שזקוקות לעזרה, ואף גורם ברשות בעירנו לא מרים את הכפפה ומסייע להם. מדובר במשפחות קשות-יום, בעלות מוגבלויות קשות, שהלב כואב רק מלראות אותם".

בנוסף אמרו הזוכים כי אין בכוונתם לספר לילדיהם את דבר הזכייה. "הילדים שלנו קיבלו וימשיכו לקבל, אבל אנחנו רוצים שהם ימשיכו גם לעבוד כדי להרוויח את לחמם, שילמדו ששום דבר לא בא בקלות. הרי בסופו של דבר כל מה ששלנו יהיה שלהם, אנחנו לא ניקח שום דבר איתנו".

כשנשאלו מה החלום הגדול בעקבות הזכייה, השיבו בני הזוג כי את החלומות שלהם הם כבר הגשימו."הכי חשוב מבחינתנו זה לסדר את הילדים, שנהיה שקטים ורגועים, ובנוסף, בזכות הזכייה קיבלנו את האפשרות הנהדרת לעשות קצת גמילות חסדים, לעזור לכמה אנשים שזקוקים לעזרה, שגם הם ירוויחו בפיס".

בנוסף, הבוקר (ב') הגיע לבית מפעל הפיס זוכה נוסף בהגרלת הלוטו שהתקיימה גם כן במוצ"ש. הזוכה מילא טופס לוטו רגיל באמצעות מספרים אקראיים, וגרף 8 מיליון שקל.

הזוכה, בשנות ה-60 לחייו, תושב השפלה גרוש ואב לשניים, שמילא טופס שיטתי 8+ בסכום של 81 שקל, הגיע לפדות את הפרס יחד עם בנו וסיפר בהתרגשות כי חיכה במשך זמן רב לזכות בפרס הראשון. "עכשיו כשזכיתי אוכל לרכוש עבור ילדיי ועבורי דירה, להחליף להם רכב והחשוב מכל - לרכוש ספר תורה לבית-הכנסת על שם סבי וסבתי".