קוטג' במחיר של דירה: איפה מוכרים קוטג' ב-1.39 מ' ש'?

אאורה ישראל מוכרת 52 קוטג'ים בפרויקט "כליל החורש" בפרדס חנה במחיר של 1.39 מ' ש' ומעלה

המעגל השלישי לתל אביב צובר תאוצה: לרגל תחילת השיווק של 52 הקוטג'ים בפרויקט "כליל החורש" בפרדס חנה, חברת אאורה ישראל, מציעה קוטג'ים בני 6 חדרים, החל מ- 1.39 מיליון שקל.

הקוטג'ים בשטח 150 מ"ר בנוי על מגרשים בני 250-300 מ"ר כוללים מחסן ושתי חניות. בחברה מסבירים כי הקוטג'ים מיועדים לרוכשים שאינם מעוניינים לוותר על רצונם לרכוש בית עם גינה, אך התקציב שברשותם לא מאפשר להם לרכוש בית צמוד קרקע בתל אביב והערים הסובבות אותה.

הפרויקט כולל גם 224 דירות בארבעה בניינים בני 14 קומות. מהחברה נמסר כי לאחר שמכרה את כל הדירות בבניין הראשון, פותחת כעת החברה לשיווק שני בניינים נוספים, בהם תציע למכירה דירות 4 ו- 5 חדרים, החל ממחיר של 949 אלף שקל.

לדברי עו"ד יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל חברת אאורה ישראל: "החלום של ישראלים רבים הוא לגור בבית פרטי עם גינה, מוצר שבשנים האחרונות מחירו עלה, הן כתוצאה ממחירי הקרקע היקרים במרכז הארץ והן מאחר ומדובר ב'מוצר' מיוחד. אנחנו מציעים קוטג' במחיר נמוך ממחירי דירות חדשות בנות 5 חדרים בערים סמוכות בשרון. הנגישות התחבורתית הטובה כיום לגוש דן, הפכו את פרדס חנה למבוקשת הן בקרב משפרי דיור וזוגות צעירים, מחיפה ועד תל אביב והן בקרב משקיעים, המחפשים לרכוש בית פרטי במחיר, שהינו נמוך עדיין וליהנות מאיכות חיים כפרית".