אילן בן דב יחליף את דוידי פיאמנטה בתפקיד מנכ"ל סאני

פיאמנטה הודיע כי החליט לפרוש מתפיקדו לאחר 5 שנים ■ פיאמנטה: "מותג סמסונג עבר תהפוכות רבות בשנים האחרונות ואני גאה לסיים את תפקידי כמנכ"ל סאני, כאשר סמסונג הוא המותג החזק בשוק הישראלי"

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל חברת סאני , יבואנית סמסונג בישראל, הודיע הערב (ד') כי הוא הוא עוזב את תפקידו לאחר 5 שנים בחברה. אילן בן-דב, יו"ר דירקטוריון החברה ובעל השליטה בה, יפקח כיו"ר פעיל על הפעילות, כך עולה מהודעה שפרסמה החברה לבורסה.

יותר ממיליון וחצי המכשירים ממשפחת גלקסי נמכרו בתקופת כהונתו של פיאמנטה, כאשר בנוסף, הוא היה אחראי להחדרת מכשירי הטאבלט המתקדמים של סמסונג ולמכירה של מאות אלפי יחידות מזמן ההשקה.

בשנה האחרונה, פיאמנטה יזם את פתיחת רשת חנויות סמסונג סלולר בישראל הכוללות נכון להיום 7 סניפים ברחבי הארץ ומעניקות שירות ומכירה בקרבת בית הלקוח. לדוידי ניסיון רב שנים בשוק הסלולר העולמי: הוא כיהן במשך חמש שנים כמנכ"ל חטיבת הסלולר של טליט באיטליה וכמשנה בדאי טלקום.

"מותג סמסונג עבר תהפוכות רבות בשנים האחרונות ואני גאה לסיים את תפקידי כמנכ"ל סאני, כאשר סמסונג הוא המותג החזק בשוק הישראלי", אמר פיאמנטה. "המאמצים והעבודה הקשה, להשיק בישראל את מיטב המוצרים של סמסונג סלולר בסמוך להשקתם העולמית, התאפשרו בעזרת הצוות המדהים סביבי ושותפי העסקיים, וזו ההזדמנות להודות לכולם על כך", הוא הוסיף.