ארגון העיתונאים הצטרף למועדון הצרכנות 'הוט'

נורית קנטי, רכזת תחום הרווחה בארגון: "הגיע הזמן שמישהו ידאג גם לעיתונאים"

ארגון העיתונאים הצטרף למועדון הצרכנות הוט. ארגון העיתונאים הוקם לפני כשנה ומונה כיום כ-2,000 חברים.

שיתוף-הפעולה עם הוט, אחד ממועדוני הצרכנות הגדולים בישראל, הוא צעד חשוב שנועד למצב ולחזק את מעמד ארגון העיתונאים והחברים בו.

מועדון הוט הוא מועדון צרכנות הפועל באמצעות כרטיס אשראי של ישראכרט, ועם עמיתיו נמנים חברי ההסתדרות האקדמאים במדעי החברה והרוח (המח"ר), חברי הסתדרות ההנדסאים והטכנאים בישראל, חברי איגוד העובדים הסוציאליים וחברי הסתדרות/לשכת המהנדסים.

המועדון מעניק לעמיתיו הנחות קבועות ומשתנות באלפי בתי עסק במגוון תחומים: ממזון והלבשה, דרך חברות דלק וביטוח ועד סוכנויות תעופה והצעות נדל"ן.

ההטבות מוענקות דרך כרטיס האשראי שיוענק למצטרפים החדשים ללא עלות דמי כרטיס. ההצטרפות למועדון מוצעת גם לבני ולבנות הזוג של חברי הארגון ולילדיהם (מגיל 21 ומעלה).

נורית קנטי, רכזת תחום הרווחה בארגון העיתונאים, מסרה כי "ארגון העיתונאים דואג לא רק לפרנסה ולרמה המקצועית של חבריו אלא גם לרווחתם. אנחנו שמחים מאוד לעשות זאת בין השאר על-ידי הצטרפות למועדון הצרכנות הוט, המוביל במדינה, שכולל בתוכו אלפי הטבות והנחות. נמשיך בדרך זו לדאוג לרווחתם של חברי הארגון, כי הגיע הזמן שמישהו ידאג גם לעיתונאים. ארגון חזק מחזק את עיתונאיו בכל התחומים, ואנו גאים לעשות זאת גם בתחום זה".