בצלאל ברנשטיין יקים 144 יח"ד בבאר יעקב ב-58 מיליון ש'

ברנשטיין גבר על חמש ההצעות האחרות שהוגשו על ידי החברות צבי צרפתי, אפריקה מגורים, מנרב, פרץ בוני הנגב ואופטיקה נדל"ן שהתמודדו אף הן על רכישת הקרקע

היזם בצלאל ברנשטיין זכה בהתמחרות לרכישת מגרש בבאר יעקב המיועד להקמת 144 יחידות תמורת 58 מיליון שקל.

ברנשטיין גבר על חמש ההצעות האחרות שהוגשו על ידי החברות צבי צרפתי, אפריקה מגורים, מנרב, פרץ בוני הנגב ואופטיקה נדל"ן שהתמודדו אף הן על רכישת הקרקע. את הזוכה ייצג עו"ד משה הוברמן ממשרד הרמן מקוב.

המגרש משתרע על פני כ-7 דונם במשולש הרחובות שלמה בן יוסף, הברוש ושדרות האלונים. על המגרש תב"ע מאושרת וההתמחרות האמורה היא פרי הליך פירוק שיתוף של המגרש. את המכרז ניהל עו"ד יעקב בויאר משרד בויאר, רויזן, אור שפרנט ושות' המשמש ככונס הנכסים של המגרש.

על פי הערכת שמאי שווי המגרש עומד על כ-58 מיליון שקל על פי מפתח של כ-400 אלף שקל לקרקע ליחידת דיור. במקור היה אמור המגרש לצאת למכרז עם חלקה סמוכה נוספת המאפשרת בניית 96 יחידות דיור, אך הוחלט לפצל את המכירה לשני מכרזים. המכרז על המגרש הנוסף, בשטח כ-5.5 דונם, פורסם בימים האחרונים ועתיד להיסגר ב-5 במארס.

לפני כחודשיים נחשף ב"גלובס" כי חברת צבי צרפתי זכתה במתחם סמוך, במסגרת התמחרות, כשהציעה 96 מיליון שקל. החברה גברה על הצעות שהוגשו ע"י אפריקה מגורים וקב' יצחקי. במגרש זה, המשתרע על כ-10 דונם, יוכל צרפתי לבנות 190 יחידות דיור בשני בניינים בני 20 קומות.