משפחת פדרמן תפנה את הווילה בהרצליה בפברואר

משפחת פדרמן תפנה בהסכמה את הווילה שבה התגוררה ב-30 השנה האחרונות סמוך למלון דן אכדיה בהרצליה פיתוח ב-28 בפברואר

משפחת פדרמן תפנה בהסכמה את הווילה שבה התגוררה ב-30 השנה האחרונות סמוך למלון דן אכדיה בהרצליה פיתוח ב-28 בפברואר. זאת לאחר שקיבלה הארכה קצרה של ימים ספורים במועד הפינוי.

ל"גלובס" נודע כי לאחרונה נערך שימוע למשפחה במשרדי העירייה בנוכחות התובע העירוני וראש מחלקת הפיקוח על הבנייה בעירייה. בדצמבר שיגרה העירייה מכתב למשפחה, ובו דרשה כי תפנה את הווילה, המיועדת להריסה, בתוך 60 יום - באמצע פברואר. בשימוע ביקשה המשפחה לקבל הארכה למועד הפינוי, בשל התקופה הממושכת שבה התגוררה במקום והעובדה כי היא צריכה להיערך למציאת מקום מגורים חדש. בעירייה נענו לבקשתה וזו תפנה את הווילה בסוף החודש הנוכחי.

פרשת הווילה של משפחת פדרמן עלתה לכותרות לפני כחודשיים, לאחר שפקחי עיריית הרצליה גילו כי שימוש המגורים הנעשה בווילה אינו תואם את ייעוד הקרקע, המוגדר כייעוד מלונאי, ואף לא תואם את היתר הבנייה שניתן להקמתה.

משפחת פדרמן, ובראשה איש העסקים ומבעלי רשת מלונות דן, מיקי פדרמן, טענו מנגד כי המשפחה שוכרת את הנכס יותר מ-30 שנה ממלונות דן אכדיה על פי דין וכי דרישת העירייה אינה סבירה. עם זאת, אמרה המשפחה כי לא תמשיך לשכור את הנכס בניגוד לעמדת העירייה.

הווילה ממוקמת על שטח בן 1.8 דונם, שייעודה כאמור מלונאי, ובסמוך למלון דן אכדיה שבבעלות המשפחה. לאחר הריסת הווילה, ישמש השטח להרחבתו של מלון דן אכדיה.