כתב ערוץ 2 עמית סגל רוכש דירת 4 חדרים ב-2.4 מיליון שקל

סגל הצטרף לקבוצת רכישה שמארגנת קבוצת כנען להקמת 125 דירות בפרויקט, לאחר שקיבלה אופציה לרכוש את המגרש האחרון במתחם מחברת ב. יאיר

קבוצת רכישה עומדת לרכוש את המגרש האחרון במתחם משרד החוץ בירושלים: בחודש אוקטובר 2012 חתמה חברת ב. יאיר, המחזיקה בקרקע עליה מוקם פרויקט משכנות האומה במרכז ירושלים, על הסכם אופציה עם קבוצת רכישה, לפיו הקבוצה תרכוש את מגרש שבבעלות החברה המיועד להקמת 125 דירות בבניין בן 11 קומות וחניון תת-קרקעי תמורת 140 מיליון שקל. סכום זה משקף 1.1 מיליון שקל עבור מרכיב הקרקע ליחידת דיור אחת.

את קבוצת הרכישה מובילים אייל הנדלר, לשעבר מנכ"ל החברה, ורו"ח צביקה רז - כיום שותפים בקבוצת כנען. מדובר במגרש האחרון של החברה במתחם שבנוי ברובו וכולל מאות דירות בסך-הכול. מדובר במגרש בו לא מתוכננים שטחי מסחר, בניגוד למגרשים אחרים במתחם.

בקבוצת כנען מדווחים כי 50 דירות מתוך 125 הדירות בפרויקט המתוכנן שווקו, בשווי של 110 מיליון שקל. המצטרפים לקבוצה רכשו דירות 2 חדרים החל מ-1.3 מיליון שקל, ועד לפנטהאוסים בשווי 7 מיליון שקל.

בין המצטרפים לקבוצה: כתב ערוץ 2 עמית סגל, אשר רכש דירת 4 חדרים.

דירה דומה בפרויקט, בשטח של כ 100 מ"ר בנוי ועוד כ-14 מ"ר מרפסת, משווקת כיום במחיר של כ-2.4 מיליון שקל. את תכנון הבניין מבצע משרד טיטו אדריכלים.

לדברי מנהלי הקבוצה, רו"ח צביקה רז ואייל הנדלר, "לאור ניסיוננו וההכרות עם קבוצות הרכישה שאורגנו במתחם בשנים האחרונות, אנו צופים כי המצטרפים לקבוצה ייהנו ממחיר נכסים הנמוך בכ 20% ממחירי השוק, וזאת בטרם עליית מחירים, שאם תתרחש יהיה הרווח גדול יותר.

"לאור העובדה כי חניון הפרויקט כבר נמצא לקראת סוף בנייה והוגשה בקשה להיתר, לוחות הזמנים למימוש הפרויקט קצרים יחסית לזמני מימוש ובניית פרויקטים במסגרת קבוצות רכישה רגילות. כמו כן, קבוצה זו מנוהלת עד מסירת המפתח לדירה, על-ידי חברות בבעלות המארגנים בעלות ניסיון רב בשיווק וניהול פרויקטים".