נסה ורוץ

מבצע לכבוד מרתון ג'ילט

לכבוד מרתון ג'ילט תל אביב שיתקיים באמצע מארס יוצאת אדידס, נותנת חסות מרכזית במרתון, במבצע מעניין, בדומה לזה שנערך בשנה שעברה: קנה במהלך פברואר נעליים של החברה, רוץ איתן עד 28 ימים, ואם לא ימצאו חן בעיניך - החזר אותן לחנות וקבל את כספך חזרה. לרגל המבצע מיד נעלנו סופרנובה גלייד 5 - הגרסה האחרונה של אחד הבלוקבאסטרים הוותיקים של אדידס - ויצאנו לדרך.

הסופרנובה הן נעליים ניטרליות ברכות בינונית. בנעילה ראשונה יש משהו קצת מציק באזור כרית כף הרגל, אך כעבור כמה מאות מטרים זה נעלם, ולא נותר לי אלא לנחש שמדובר במעין *התאמה* של פנים הנעל לרגל. נאמר לזכות הסופרנובה כי לאחר מכן הן הפכו למאוד נוחות, בין היתר בזכות המון מרווח לאצבעות.

בכל הנוגע לשיכוך עושה אדידס שימוש ב-adiPRENE, הטכנולוגיה הפולימרית שלה, שסופגת זעזועים (חומר מסוג אחד באזור העקב) ויוצרת קפיציות (חומר אחר באזור הכרית). העקב כולו בנוי כחטיבה נפרדת מהסוליה, מה שאומר שהוא יכול לנוע קלות במנותק מיתר חלקי הסוליה בעת הנחיתה עליו, עניין שמשפר גם את היציבות וגם את כושר הספיגה. בריצה העניין הזה מורגש חד-משמעית, ולטובה.

הפיצ'ר האחרון והכי משעשע הוא העובדה שאת הגומי לסוליה מייצרת חברת הצמיגים קונטיננטל. באדידס אומרים שהטכנולוגיה והניסיון של קונטיננטל משפרים את האחיזה בקרקע במיוחד כשרטוב. לי משום מה זה בעיקר הזכיר שבימי הצבא הרחוקים שלי טענו שהנעליים שקיבלנו עשויות מצמיגים ישנים של אליאנס, ושהריח היה בהתאם.

בשורה התחתונה מדובר בנעליים מוצלחות ונוחות. מניסיון עבר אני יכול להוסיף שהדגמים הקודמים גילו עמידות מפתיעה לאורך זמן.

599 שקלים בחנויות של אדידס