פאנגאיה במו"מ למכירת 16 קומות במידטאון תמורת 256 מ' ש'

חברת הנדל"ן הודיעה כי היא מנהלת מו"מ עם פירמת רואי החשבון קוסט פורר גבאי את קסירר לרכישת שטח כולל של 25 אלף מ"ר במגדל המשרדים המתוכנן בפרוייקט מידטאון ת"א ■ העסקה תלויה באישור של הרשות לני"ע

חברת פאנגאיה בשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר דיווחה הערב (ד') לבורסה כי היא מנהלת משא-ומתן עם פירמת רואי החשבון קוסט פורר גבאי את קסירר (ארנסט אנד יאנג), למכירת 16 קומות בשטח 25 אלף מ"ר במגדל המשרדים המתוכנן בפרויקט מידטאון תל-אביב תמורת 256 מיליון שקל.

מדובר ב-16 הקומות הראשונות מתוך 50 הקומות המתוכננות במגדל, כאשר בנוסף תכלול העסקה גם 475 חניות תת קרקעיות. בנוסף, כולל המשא ומתן אופציה לרכישת מחסנים בהיקף של עד 1000 מ"ר.

פאנגאיה מציינת בדיווח כי קיים תנאי מתלה למימוש העסקה, התלויה באישורה של הרשות לניירות ערך, מאחר והרוכשת היא גם משרד רואי החשבון המבקר של חברות בקבוצת אלקטרה , השותפה בהקמת פרויקט מידטאון עם פאנגאיה ויורוקום נדל"ן. זאת לאחר ששלוש החברות רכשו במשותף את הקרקע מחברת תנובה לפני שנה וחצי תמורת 535 מיליון שקל.

על הקרקע, הממוקמת בציר מנחם בגין המתחדש, זכויות להקמת שני מגדלים בני 50 קומות כל אחד, האחד למגורים והשני למשרדים בנוסף לשטחי מסחר ופארק. בימים אלה משווקת פאנגאיה את שטחי המגורים והמשרדים בשני המגדלים.

מחיר חנייה בבנייני משרדים בתל-אביב עומד על 120 אלף שקל, כאשר המחיר לפיו מתנהל המשא ומתן משקף סכום של 56 מיליון שקל עבור 475 החניות, ו-8000 שקל למ"ר משרדים, עבור 25 אלף מ"ר שטחי המשרדים ובסך הכל 200 מיליון שקל עבור סך שטחי המשרדים שיירכשו במסגרת העסקה. המחיר, משקף ירידה מתונה בשטחי משרדים במגדלים חדשים בתל-אביב.