לא תאמינו איך מחבת יכול להיות סקסי: תכירו - סדרת ריאלטו של בלריני

סדרת מחבתות וסירים העונה לשם ריאלטו של חברת בלריני מאיטליה - מוצרים מצוינים עם פוטנציאל לקשר אינטימי ארוך טווח

התאפקנו יותר משנה מאז כתבנו כאן לאחרונה על מחבתות ועל סירים, כלים חיוניים אבל כאלה שמשעמם לכתוב עליהם שוב ושוב בכל פעם שמפציע לשוק מותג חדש. אבל כשמגיעים מוצרים איכותיים במיוחד, נראה לנו לא הוגן להסתיר מכם את הבשורה: סדרת מחבתות וסירים העונה לשם ריאלטו של חברת בלריני מאיטליה, שהחלה את דרכה כבר בשנת 1889 כבית מלאכה קטן לכלי מתכת.

נתחיל בכך שהכלים סקסיים. זה אולי תואר משונה למחבתות, אבל גם בלי להפליג לפטישיזם קיצוני, אודה ואתוודה כי לאחר שנים של בדיקת כלים למטבח פיתחתי כלפיהם יחס ארוטי-משהו. מראה מחבתות ריאלטו והמגע בהן פשוט עושים לי את זה.

הסדרה כוללת מחבתות לטיגון, מחבתות עמוקות, סירים, סיר לרטבים, ווק, מחבת גריל וכן מכסה זכוכית אחיד עם ידית פרפר מתכווננת המתאים לכולם. כל המוצרים עשויים מאלומיניום מחוסם, חומר חזק ועמיד, עם ציפוי מונע הידבקות, המאפשר שימוש במעט מאוד שמן אם בכלל ועומד בתקנים אירופיים מחמירים. התוצאה היא כלי מטבח עם הבטחה לשימוש לשנים רבות.

בתור בונוס מגיעים כל המוצרים עם פטנט ה-Thermo Point של בלריני: בידית האחיזה קבוע מחוון המשנה את צבעו מירוק לאדום ובחזרה, בהתאם לחום המחבת או הסיר. בדרך זו תדעו מתי הגיע הכלי לטמפרטורה המתאימה לתחילת הטיגון והבישול, אז אפשר להנמיך את הלהבה, ומתי התקרר דיו כך שבטוח להעבירו לשטיפה בלי לפגוע בחומרי הכלי והציפוי. בקיצור: מוצרים מצוינים עם פוטנציאל לקשר אינטימי ארוך טווח.

360-140 שקלים ברשת לגעת באוכל.