ראה את האור

פנס ראש לד לנסר 5H

בתור פנס שמיועד לפעילות ספורטיבית, ההתחלה שלי עם לד לנסר 5H הייתה במקום מאוד בלתי ספורטיבי, שלא לומר אינסטלטורי בפירוש. הרתמה לראש והיכולת לכוון את הפוקוס עשו אותו למכשיר המושלם להתמודדות עם צינור דולף בלילה קפוא. למחרת, כשהגיע האינסטלטור האמיתי - עם החריץ והכול - ראיתי שבארגז הכלים שלו יש פנס דומה.

אני בספק אם יש רץ, או רוכב אופניים, שבמסלול שלו אין שטח חשוך לחלוטין. זה קורה גם ברחובות הערים, לא כל שכן בשבילים אחוריים, בשדות או בפארקים. אפילו אזור ידידותי להפליא לפעילות גופנית כמו פארק הירקון בתל אביב, כולל שבילים שנותנים*בלילה תחושה של חור שחור. ובדיוק לשם כך יש בשוק פנסי ראש שאמורים להאיר, מבלי להטריח בנשיאתם ביד. רצים משתמשים בהם, וגם לא מעט רוכבים שמעדיפים אותם על-פני פנסי אופניים סטנדרטים.

ה-5H הוא פנס לד קטן, שיושב בתוך רתמת ראש מתכווננת. הוא מתהדר באפשרות כיוון של זווית הפנס וגם של הפוקוס, ויכול לספק תאורה רחבה או נקודתית. מקור האנרגיה הן שלוש סוללותAAA,*שממוקמות בנרתיק גומי שמחובר לחלק האחורי של רתמת הראש. שימוש בפנס חושף את יתרונותיו: האור חזק ועוצמתי יותר ממה שראיתי בכל פנס דומה, והמשחק בפוקוס באמת מסייע בשימושים שונים - מתיקון צינורות ועד לריצה. בצד החסרונות, בגלל שלוש הסוללות כל העסק מרגיש קצת כבד ולא נוח על הראש. ברכיבה, אגב, זה הרבה פחות מטריד.

230 שקלים, להשיג בחנויות למתנות גברים ולצורכי מחנאות