רוצים להיות שכנים של עזריאלי? קנו דירה ב-11 מ' ש'

בתו של איש הקניונים דוד עזריאלי וסגנית קבוצת עזריאלי, הציגה היום את פרויקט היוקרה "גל ים" שיכלול 35 דירות מגורים, במרחק של 300 מטרים בלבד מהים ■ עזריאלי, רכשה את המגרש ב-2006 מחברת הכשרת הישוב בשליטת עופר נמרודי

בתו של איש הקניונים דוד עזריאלי, דנה עזריאלי, המכהנת גם כסגנית יו"ר קבוצת עזריאלי, הציגה היום במסיבת עיתונאים מיוחדת שערכה במלון השרון הרצליה פיתוח, את פרויקט היוקרה "גל ים" שיכלול 35 דירות מגורים, במרחק של 300 מטרים בלבד מהים. מדובר במגרש בן 5 דונם הממוקם ברחוב רמת ים, בו פעל לאורך השנים מלון "אשל" המיתולוגי.

עזריאלי, רכשה את המגרש בשנת 2006 מחברת הכשרת הישוב בשליטת עופר נמרודי וממי דה שליט ב-44 מיליון שקל. יעוד המגרש היה למגורים ולמעשה המלון פעל במקום במסגרת שימוש חורג. לאחר רכישת המגרש, קידמה עזריאלי תוכנית לשני בניינים בני 4 קומות ו-35 דירות יוקרה שיכללו בסך הכל 15 אלף מ"ר בנוי.

כנגד התוכנית הוגשו גם לא מעט התנגדויות מצד תושבי הוילות הממוקמות בעורף המגרש, כאשר לבסוף הפרויקט אושר ואף הונפק לו היתר בנייה. הפרויקט שהחל לאחרונה להיבנות על ידי חברת שגראוי ליבוביץ' יכלול 9 דירות גן ו-6 פנטהאוסים. מחירי הדירות בפרויקט נעים סביב 45-65 אלף שקל למ"ר, ולדברי עזריאלי מחירי הדירות בפרויקט נעים בממוצע בין 11-20 מיליון שקל. גודל הדירות נע בין 113-192 מ"ר נטו. לאחרונה אגב, נרכש בפרויקט פנטהאוס בשטח 295 מ"ר עם מרפסת בשטח 128 מ"ר ב-19.5 מיליון שקל.

לדברי עזריאלי, מרבית הדירות בפרויקט יכללו נוף לים החל מהקומה הראשונה, ולכל הדירות יהיו מרפסות, שתי חניות תת קרקעיות ומחסן. עד היום שווקו כרבע מהדירות בפרויקט, כאשר בין הרוכשים דנה עזריאלי בעצמה, אחיותיה נעמי ושרון ואביהן דוד עזריאלי שמחלק את זמנו בין ישראל לקנדה.

קבוצת עזריאלי מתמחה כידוע בפרויקטים למשרדים וקניונים, כאשר דנה עזריאלי, עומדת בראש חברת קנדן מגורים, חברה פרטית שהקימה, המתמחה בפרויקטים יוקרתיים למגורים. לאחר שתשווק את כל הדירות, עזריאלי תישאר בעלת חברת הניהול שתטפל בשירותים שונים כמו ספא, בריכה וחדר כושר. עד כה רבע מהדירות בפרויקט כבר שווקו, כשבין הרוכשים ניתן למצוא גם את דנה וגם את דוד עזריאלי. את הפרויקט תכננה האדריכלית אה רובננקו. הבנייה צפויה להסתיים בעוד כשנתיים והיקף הפרויקט מוערך ב-400 מיליון שקל. לדברי עזריאלי "אנחנו מחפשים כל הזמן מגרשים אטרקטיביים נוספים אבל קשה למצוא מגרשים שכל כך קרובים לים ומיועדים למגורים ולא לדירות נופש או מלונאות".

את הפרויקט מנהלת חברת וקסמן גוברין גבע.