עדו ליבוביץ עובר לתפקיד יו"ר פעיל בתחנת רדיו קול חי

במקומו ימונה למנכ"ל התחנה אבי רוזן - כך החליט היום דירקטוריון החברה

לאחר 7 שנים, עדו ליבוביץ עוזב את תפקידו כמנכ"ל תחנת הרדיו האזורית "קול חי", ומתמנה ליו"ר פעיל של מועצת המנהלים של החברה. במקומו ימונה למנכ"ל אבי רוזן - כך החליט היום (ה') דירקטוריון החברה.

במכתב שכתב והפיץ לעובדים הודה ליבוביץ לעובדים וספקי השירותים על עבודתם הנפלאה וציין כי הוא גאה על הישגיי הרדיו. "כיום כולם מכירים את רדיו 'קול חי', את ייחודו ואת כוחו, דבר שבא לידי ביטוי באחוזי ההאזנה להם אנו זוכים, זאת גם בתחום השיווק והמכירות בהם הגענו להצלחות מדהימות", אמר ליבוביץ שבירך ושיבח את אבי רוזן.

לרוזן ניסיון עשיר בתחום הרדיו והעיתונות במגזר החרדי. את דרכו התקשורתית החל ב"רדיו 2000", שם שימש כמנהל תוכניות וכשדרו במשך כשנה וחצי. בשנת 1996 היה בצוות המייסדים של רדיו "קול חי", והגיש בתחנה במשך 6 שנים את התוכנית היומית "חי חזק", שזכתה להאזנה גבוהה. כמו כן שימש רוזן בתקופת עבודתו ברדיו בתפקידים שונים.

בשנת 2002 מונה רוזן לעורך ראשי ברשת "קו עיתונות דתית", שם עבד כ-9 שנים. בשנת 2012 מונה רוזן למנהל התוכניות ברדיו "קול חי" והיום כאמור מונה למנכ"ל הרדיו. באחרונה מתמודדת התחנה עם תחרות עזה מכיוון רדיו "קול ברמה", אף הוא פונה לציבור שומר המצוות.