מסתמן: "כוכב נולד" לא תשודר בקיץ הקרוב

הסיבה: בקשת לא מעוניינים ליצור תחרות עם "האח הגדול" שתעלה בקרוב ■ בזכיינית מנסים למצוא דרכים לרענן את הפורמט של תוכנית המוזיקה הוותיקה

העונה ה-11 של "כוכב נולד" תדחה ממשבצת השידור הקבועה שלה - החופש הגדול. ל"גלובס" נודע כי בזכיינית ערוץ 2 קשת החליטו לדחות את השידור, ככל הנראה בשל העובדה שבמהלך הקיץ תעלה תוכנית הריאליטי "האח הגדול".

בינתיים מנסים בזכיינית למצוא דרכים כדי לרענן את הפורמט של תוכנית המוזיקה הוותיקה.

מאז עלתה "כוכב נולד" לראשונה בשנת 2002, שודרו כל עונותיה לאורך חודשי הקיץ, כשהגמר הועבר במעין אירוע סיום החופש הגדול, סמוך לפתיחת שנת הלימודים.

המשבר הכלכלי בשוק הטלוויזיה שינה את תוכניותיה של קשת לשדר עם פתיחת 2013 שתי עונות רצופות של "האח הגדול", הראשונה רגילה והשנייה עונת VIP. לבסוף הוחלט להעלות עונה אחת בלבד, ללא השתתפות ידוענים, ולשדרה ככל הנראה על פני תקופה ארוכה מהרגיל. הדבר יביא לדחיית שידור "כוכב נולד".

במקביל, בשנה שעברה עונת העשור של "כוכב נולד" הסתיימה בתחושת חמיצות קלה. למרות נתונים יציבים, ממוצע הצפייה בתוכנית היה נמוך מקודמתה, ובזכיינית ובחברת טדי הפקות החליטו לערוך שינויים בפורמט.

הדחייה עשויה להביא לשידור "כוכב נולד" במקביל לשידור "אקס פקטור", הפורמט שרכשה רשת, שאותו היא מבקשת להעלות אחרי הקיץ.

בתוך כך כבר החלו האודישנים ל"כוכב נולד", ובראיון שהעניקה באחרונה המפיקה טמירה ירדני ל"גלובס", היא אמרה כי היא הופתעה מכך שעדיין מגיעים כישרונות מוצלחים להיבחן.

מקשת ומהפקת "כוכב נולד" נמסר: "ההכנות לקראת העונה החדשה החלו. אנו מבטיחים לעדכן לגביה בהמשך".