זיוית דוידוביץ' מונתה לסמנכ"לית התוכניות בערוץ 10

דוידוביץ', ששימשה כסמנכ"לית ההפקה בערוץ 10, תחליף בתפקיד את קרני זיו

זיוית דוידוביץ', ששימשה כסמנכ"לית ההפקה בערוץ 10 ב-5 השנים האחרונות, מונתה לסמנכ"לית התוכניות. היא תחליף את קרני זיו.

דוידוביץ', שהצטרפה לערוץ 10 כבר בשנת 2004 ומליאה שורה של תפקידים ניהוליים בערוץ, מונתה לתפקיד סמנכ"לית התוכניות של ערוץ 10. על-פי החלטתו של מנכ"ל ערוץ 10 רפי גינת, ולאור ניסיונה המקצועי וכישרונה של דוידוביץ', היא תרכז בנוסף לניהול התוכניות גם את תחום ההפקה בערוץ.

דוידוביץ' היא מוותיקות תחום הפקת הטלוויזיה בישראל. לאחר 5 שנים בהן הייתה מפיקת חדשות ברשת CBS האמריקאית, חזרה דוידוביץ' לארץ ושימשה כמפיקה הראשית של אולפני הרצליה. עם תום תפקידה באולפני הרצלייה הצטרפה דוידוביץ' לצוות הניהול בערוץ 10, בו שימשה תחילה כמפיקה הראשית ומשנת 2008 כסמנכ"לית ההפקה של ערוץ 10.

בתפקידה כסמנכ"לית ההפקה בערוץ 10 הייתה דוידוביץ' שותפה מובילה לפיתוחן והפקתן של כל תוכניות הערוץ ב-8 השנים האחרונות.

קרני זיו, סמנכ"לית ההפקה היוצאת של ערוץ 10, מסרה: "ב-3 השנים האחרונות זיוית הייתה שותפה להובלת העשייה התכנית בערוץ 10, ואני בטוחה שהיא תמשיך להוביל את הערוץ להישגים בתחום התוכן".

רפי גינת, מנכ"ל ערוץ 10, מסר: "אני שמח שזיוית נענתה לבקשתי למלא את תפקיד סמנכ"לית התוכניות בערוץ. האתגר התכני וההפקתי שמונח לפתחו של הערוץ גדול וקשה. המינוי של זיוית, מעובדיו הוותיקים והמצטיינים של הערוץ, הוא גם הבעת אמון מוחלטת בכישרון ובמקצועיות של אנשי הערוץ. אין לי ספק ביכולתה של זיוית ושל צוות התוכן להוביל את ערוץ 10 להצלחה שלה הוא ראוי".