הדקה ה-90 רוכשת 50% מחברת טיולי הטבע מדרפט

זאת תמורת כ-5 מיליון שקל ■ מדרפט מתמחה בשיווק טיולי טבע ובעיקר טיולי ג'יפים, רפטינג ואופניים ביעדים אקזוטיים וכן בתיירות נכנסת מרוסיה ומאוקראינה

מיזוג בענף התיירות: קבוצת הדקה ה-90 רוכשת 50% מחברת הטיולים מדרפט תמורת כ-5 מיליון שקל - כך נודע ל"גלובס".

קבוצת הדקה ה-90 - הנמצאת בבעלותם של צביקה מושקוביץ' ואילן כהן (כ-20% כל אחד), קבוצת "ידיעות אחרונות" (35%) וקבוצת משקיעים יהודים מצרפת (25%) - כוללת את סוכנות הנסיעות המקוונת הדקה ה-90 וכן את "ספא הדקה ה-90" העוסקת בשיווק וקידום אתרי ספא באינטרנט (50%) - ומעתה גם את מדרפט.

מדרפט, שהוקמה על-ידי ערן בורוכוב, מתמחה בשיווק טיולי טבע ובעיקר טיולי ג'יפים, רפטינג ואופניים ביעדים אקזוטיים וכן בתיירות נכנסת מרוסיה ומאוקראינה.

מנכ"ל הדקה ה-90, שחר תורג'מן, אמר ל"גלובס" כי ההחלטה לרכוש מחצית מפעילות מדרפט נובעת מרצונה של הדקה ה-90 להתרחב לעולמות תוכן נוספים. תורג'מן אישר ל"גלובס" כי מדרפט נגררה לקשיים ועל כן מכרה 50% מפעילותה.

"מדרפט נכנסה להשקעות בתחום לא לה, שירדו לטמיון. עם זאת, הפעילות המרכזית של מדרפט עדיין רווחית ויציבה, ולכן זאת לא הייתה שאלה מבחינתנו אם להיכנס", אמר.

תורג'מן מעריך כי המחזור הכולל של קבוצת הדקה ה-90 אחרי המיזוג עם מדרפט יעמוד השנה על כחצי מיליארד שקל.

מנכ"ל מדרפט, עומר פלום, מסר בתגובה כי אכן "כניסה לתחום אחר - פתיחה וסגירה של שתי חנויות מזכרות מארץ הקודש כמו תשמישי קדושה וקוסמטיקה מים המלח בירושלים ובאנטליה שבטורקיה - גררה את מדרפט לבעיה, אולם הפעילות המרכזית של מדרפט לא נפגעה, נהפוך הוא".