חשד: ח"כ ניסן סלומיאנסקי שיחד קבלני קולות בפריימריז

בשבועות האחרונים פתחה היאח"ה בחקירה נגד ח"כ סלומיאנסקי מהבית היהודי, בחשד כי העביר כסף בתוך חפיסות סיגריות לפוקדים במפלגה - תמורת קולות

הכנסת ה-19 עוד לא ממש התגבשה, אך היא כבר מייצרת חקירה פלילית: האם חבר כנסת ממפלגת הבית היהודי שיחד קבלני קולות וזכה בפריימריז? בשבועות האחרונים פתחה היחידה הארצית לחקירות הונאה בחקירה נגד חבר הכנסת ניסן סלומיאנסקי, המוצב שלישי ברשימת התנועה, בחשד כי שילם כסף מזומן כדי לזכות בקולות.

ב-13 בנובמבר השנה זכה סלומיאנסקי להישג מדהים, כשהוצב במקום הראשון בפריימריז וגבר על מתמודדים מוכרים ממנו, כגון אורי אורבך ואיילת שקד, ברשימת הבית היהודי לכנסת.

לפני כחודשיים הגיעה לידי חדשות 2 הקלטה של חוקר פרטי בשם ניסים גרמה, שהתבקש על-ידי אחד המועמדים לבדוק חשדות לאי-סדרים במערכת הבחירות.

בהקלטה נשמע קולו של אביחי עמרוסי, פוקד מרכזי במפלגת הבית היהודי, שטעו כי סלומיאנסקי העביר מזומנים כשהם עטופים בחפיסות סיגריות.

"אני יודע דברים שאם אני אספר אותם - לא יאמינו לי", נשמע עמרוסי בהקלטה. "50 אלף דולר בתוך שני פאקטים של סיגריות מסוג מרלבורו". כשנשאל האם חבר הכנסת הוא זה שהעביר בעצמו את הכסף, השיב: "כן".