וינשטיין חייב ללכת

בגלל פרוטקציה שעשה לשופט, ילדים הופקרו למכות של אביהם

1. יהודה וינשטיין חייב להתפטר מתפקידו כיועץ המשפטי לממשלה והאחראי לשלטון החוק במדינה. אם לא יעשה זאת מרצונו בהקדם, חובתו האחרונה של יעקב נאמן כשר המשפטים היא לשחרר את הציבור מיועץ כושל ומכשיל, ולאפשר למערכת האכיפה, שהתדרדרותה נכנסה בשנים האחרונות להאצה מוגברת, להתחיל לשקם את עצמה ולהשיב את אמון הציבור בה.

וינשטיין חייב ללכת לא כי הוא מתנהל במריחת זמן פתולוגית. לא כי הוא נוהג כסנגור פלילי רחום וחנון בתיקי צווארון לבן, לא כי הפיל על אשתו אביבה את כתב האישום בגין העסקת עובד זר לא חוקי בבית המשפחה ולא נעמד זקוף ודרש להשתתף באשמה; אפילו לא בגלל האימפוטנטיות המשפטית שהפכה אותו לקברן הלאומי של חקר הצדק: מי זייף את מכתב הרפז? מי ניסח וחתם על מסמך ההשמצות המזויף על גדעון סער?

וינשטיין צריך להיעלם במהירות מהזירה הציבורית, בלי ועדות חקירה ובלי צוות בדיקה, כי הוא עשה פרוטקציה לשופט, לעמית לעבודה, כי בעבור ההטבה המעוותת הזו היה מוכן במשך 3 שנים תמימות, ובמודעות מלאה, להקריב ילדים צעירים ולהפקיר אותם למכות ולהתעללות מצד אביהם.

וינשטיין חייב ללכת כי כשל בתפקיד הכי חשוב שלו, להיות איש הצדק, השוויון כלפי החוק, הכוח המגן שבא לעזרתם של אומללים חסרי ישע, שאחרי שנים של זוועה בתוך הבית העזו לזעוק לעזרה של המדינה, של כוחה, של תמצית יישותה.

אין שום דבר בעולם שמצדיק או יכול להבהיר או להסביר את התנהלותו, את "שיקול-דעתו". זה לא שיקול ולא דעה. זו רק הטיית פנים, עיוות דין, הטבה למקורבים וגדולים על חשבון חלשים ולא מוכרים.

2. ה"הבהרה" שיצאה אתמול (ד') בלילה ממשרדו של דובר משרד המשפטים קוברת יותר ויותר את שביב ההגינות והאנושיות הקלוש, אם בכלל קיים, שוינשטיין חבריו ומגיניו, כולל השר נאמן עצמו ואפילו ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיודעים היטב להתערב במקומות שהם בוחרים, עוד יכולים היו להתהדר בו.

"נציין כי גורמי הרווחה מסרו לאחרונה, לאחר בירור עם מסגרות הלימודים של הקטינים כי הקטינים מתפקדים ברמה גבוהה, ללא קשיים נצפים, וכי קיים קשר בינם לבין הוריהם. עוד נמסר בדיווח שהגיע ללשכת היועץ המשפטי לממשלה, על-פי בקשתו, כי לא קיימים דיווחים נוספים על פגיעה בקטינים מעבר לדיווחים שנתקבלו לפני למעלה משנתיים".

ללמדך: כמה חמלה יש ביועץ, הוא כל-כך דואג לילדים המסכנים, שאפילו ביקש, "לאחרונה" (כנראה רק אחרי שכתבת רשת ב' פנתה לבקשת תגובה) לדווח לו האם האב המתעלל ממשיך בדרכו, ואפילו מתגאה בזה שהקטינים לא דיווחו עוד על מכות שהם חוטפים.

וכי למי ידווחו? למה שידווחו? למה שיאמינו למערכת, ליועץ משפטי שבגד בהם, שהניח אותם קורבן לאבא מטורף, שעוד המשיך בחסות היועץ המשפטי, לשבת על כס המשפט ולגזור גורלות, כולל גורל הורים וילדים ממשפחות מתעללות.