זעמו על הפסקת חשמל - והשחיתו כליל את הצימר בו התארחו

בעלת הצימרים "אביב בכרם" במושב רמות נפתלי כתבה בעמוד הפייסבוק שלה כי אורחים בצימר ניפצו את הטלוויזיה, את ה-DVD, את המנורות ואת הכוסות, שפכו יין ומרחו חומוס על הקירות ■ לטענתה, במשטרה קבעו כי מדובר בעבירה פלילית

חופשה ונדליסיטית: אורחים בצימר ניפצו את הטלוויזיה, את ה-DVD ואת מנורות הלילה; שפכו יין לכל כיוון כולל המיטה; את כוסות הקפה ניפצו בג'קוזי; ועל הקירות מרחו חומוס, מטבוחה וסלט חצילים.

מאחורי כל זה עומד זוג צעיר שהתארח ביום רביעי האחרון באחד הצימרים במתחם הצימרים "אביב בכרם" במושב רמות נפתלי שבגליל העליון.

בעלת המתחם, מרים ברונשטיין, שגילתה את המראה המזעזע כתבה על כך בדף הפייסבוק שלה: "במשך 11 שנה אני מפעילה צימרים לפרנסתי. במשך כל שנות עבודתי אני משקיעה בהקפדה לענות על כל צרכי האורחים למען נוחיותם והנאתם. הצימר מאובזר בטלוויזיות שטוחות LED, מנורות לילה מודרניות, סדינים ומגבות מפנקים, וכמובן אני משקיעה בריחות נעימים ובבקבוקי יין איכותיים, ותמיד מקשיבה לבקשות - בימי הולדת שמה בלונים ולפעמיים אף מכינה במו-ידיי עוגה, הפתעות, זרי פרחים ועוד... המטרה שלי שהנופש יהיה מהנה, חווייתי וכמובן נעים ורגוע".

עוד כותבת ברונשטיין כי ביום רביעי האחרון הייתה הפסקת חשמל כללית במושב, שנגרמה בשל תקלה בטרנספורמטור, והמושב היה שרוי בעלטה במשך 3 שעות. "הצימרים היו מלאים במטיילים, וההתייחסות לעניין הייתה בהבנה מלאה. העניין לא תלוי במפעילת הצימרים אלא בתקלות שאינן ידועות מראש. בבוקר שוב נמשכה עבודת התיקון, ולצערי כבה החשמל למשך כשעה וחצי. לפני שיצאתי לסידורים וקניות לשבת וידאתי שהכול בסדר, הכוונה שדיברתי בטלפון עם אורחיי".

עוד כותבת ברונשטיין כי ביום העזיבה, הזוג המתפרע שנדרש לעזוב את הצימר בשעת העזיבה המסוכמת, סילק את המנקה ואמר לה: "לכי מפה, אל תפריעי לנו לאכול, ואנחנו מבקשים את כספנו בחזרה בגלל תקלות החשמל".

עוד כותבת ברונשטיין בדף הפייסבוק שלה: "אחרי ההרס והחורבן נעלו את הצימר ונטלו את המפתח. ייתכן שרצו להרוויח זמן כדי לברוח. יכולים אתם לתאר מה הרגשתי בהיכנסי לצימר המטופח והיפה שלי?!".

ברונשטיין, שפנתה למשטרה, טוענת כי גם במשטרה היו מזועזעים למראה החדר וקבעו כי מדובר בעבירה פלילית. "במשך שעות אני ומשפחתי שיקמנו את החדר, והאורחים החדשים לא הרגישו מה שהיה. האם זו הדרך לפרוק תסכולים?".