קבוצת סופרין רכשה קרקע ברמת החייל ב-70 מיליון שקל

במסגרת הפרויקט, תקים קבוצת הרכישה בניין בן 7 קומות המיועד לקליניקות עבור רופאים בשטח כולל של 16 אלף מ"ר

קבוצת סופרין בבעלות קלמן סופרין הודיעה היום כי סיימה לגבש קבוצת רכישה אשר מימשה את האופציה לרכישת קרקע ברחוב הברזל 11 ברמת החייל בתל אביב. את הקרקע, בשטח 4.6 דונם, רכשה קבוצת הרכישה מחברת סמל"ת יבואנית מכוניות פיאט, אלפא רומאו ולנצ'ה. ב-70 מיליון שקל.

במסגרת הפרויקט, תקים קבוצת הרכישה בניין בן 7 קומות המיועד לקליניקות עבור רופאים בשטח כולל של 16 אלף מ"ר, כולל קומת מסחר בשטח 1500 מ"ר ששווקה אף היא. שעלות הקמת הפרויקט מוערכת ב-220 מיליון שקל. את התכנון מבצע משרד האדריכלים יסקי מור סיון. סופרין שיווקה את כל השטחים תוך מספר חודשים בקרב רופאים בכירים.

הבניין שמיועד כולו לקליניקות רפואיות ממוקם בסמוך לבית החולים והמרכז הרפואי אסותא ולהערכת החברה קיים באזור ביקוש רב מצד גורמים בענף הרפואה לקבל לקוחות במתחם ייעודי, המתוכנן בהתאם ובקרבת המרכז הרפואי.

החברה מדווחת כי שווקו מרבית היחידות בגדלים של 43-120 מ"ר רובן לרופאים בכירים כשהמחיר החל מ- 550,800 שקל לקליניקה בגמר מלא, כולל חניה תת קרקעית. מהחברה צוין בין היתר כי היועצים המשפטיים של הקבוצה הם עו"ד שי עדולם ועו"ד נירית הניג ממשרד פישר, בכר, חן, וול, אוריון ושות'. הבנק המממן את יחידי הקבוצה הוא בנק דיסקונט, כאשר את הבנק מייצג עו"ד אסף אנגלרד ומיכל מנדלסון ממשרד המבורגר עברון ושות'

לפני מספר שנים גיבשה סופרין עם קבוצת תדהר קבוצת רכישה על מגרש אחר של סמל"ת ברמת החייל, ברחוב ראול ולנברג. מדובר על מגרש בשטח 11.2 דונם שרכשו החברות מסמל"ת בנובמבר 2010 ב-150 מיליון שקל. על המגרש קידמו החברות הקמת פרויקט בן 4 בנייני משרדים בני 5-8 קומות.