בין המשקיעים בערוץ דוג טי.וי: בכירים בזכיינית קשת

‎‎רשימת בעלי המניות של ערוץ דוג טי.וי מונה עד כה 26 משקיעים, בהם בכירים בזכיינית ערוץ 2 קשת, פרסומאים, עורכי דין בכירים ואנשי פיננסים

‎‎אבי ניר, מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 קשת, הוא אחד המשקיעים הפרטיים בערוץ הכלבים דוג טי.וי. ל"גלובס" נודע כי בין המשקיעים האחרים בערוץ שבבעלות יסמין טי.וי ורן לוי, גם אודי פרידן, מבעלי משרד הפרסום ראובני-פרידן, וכן הפרסומאי גדעון עמיחי.

פרט לניר, יש בין המשקיעים בערוץ בכירים רבים מצמרת קשת, ובהם סמנכ"ל התוכן, רן תלם; הסמנכ"ל המסחרי, צביקה ליבליך; סמנכ"לית הרגולציה והתקשורת, טלי גורן; סמנכ"לית הכספים, סיגל אלבוחר; וסמנכ"לית משאבי האנוש, נועה שחם.

יש לציין כי מדובר בהשקעות לא משמעותיות בשלב ראשוני בחייו של הערוץ, אולם ההשקעה של בכירי עולם התקשורת בדוג טי.וי עשויה להעיד על הפוטנציאל שהם מוצאים בו.

‏פרט לאנשי התקשורת, ובהם גם הבמאי אבי אמבר, ברשימת בעלי המניות אפשר למצוא גם את איש הסטארט-אפ שי בן-אסולין, המשמש כיום כאחד מבעלי חברת אי-טריידר; ואת מנהל ההשקעות הראשי של כלל פיננסים, רועי יקיר, שבקרוב עובר לחברת הפניקס.

בין בעלי המניות אפשר למצוא גם עורכי דין, ובהם רון גזית, הלל סומר ואהרון נחומי, אשר השקעתם יכולה להיות אישית, או לחילופין בנאמנות בעבור גורם אחר. רשימת בעלי המניות של הערוץ מונה עד כה 26 משקיעים.

‏‏בראיון ל"גלובס" אמר יוסי עוזרד, מבעלי החברה, כי הושקעו בה מיליוני שקלים לצורך ההשקה הראשונית בארה"ב ובישראל. עד כה הופקו כ-1,000 תוכניות המעוצבות ומתוכננות במיוחד לצפייה בעבור כלבים, על מנת להפיג את בדידותם בעת שבעליהם יוצאים מהבית.

בחברה, שם נועצו עם גורמים מקצועיים בתחום וערכו מחקרים, חתמו באחרונה על הסכם הפצה מול יפן ומקווים לעבור לפלטפורמות אחרות גם בארה"ב. בישראל משודר הערוץ בחברת הלוויין ‏yes‏.

‏כל הגורמים המוזכרים סירבו להגיב. ‏‎‎‏