סופית: דורי מדיה תפיץ את תכני ערוץ 10 בעולם

החברה של נדב פלטי ותמי מוזס תקבל בלעדיות על הפצת ההפקות של ערוץ 10

זרוע ההפצה של דורי מדיה תפיץ את תכניו של ערוץ 10 בעולם. כפי שפורסם בראשונה ב"גלובס", החברה בבעלות נדב פלטי ותמי מוזס תקבל בלעדיות על הפצת כל ההפקות שערוץ 10 ישדר.

ההסכם אינו כולל את ההסכמים שנחתמו על ההפקות שכבר יצאו לדרך, ובהן "לעוף על המיליון" המצליחה של יולי אוגוסט, שממשיכה להיות מופצת על-ידי ארמוזה פורמטס של אבי ארמוזה.

דורי מדיה היא אחד מגופי המדיה הפוריים בישראל בתחום הפצת התוכן. היא מפיצה בעולם סדרות כמו "בטיפול" שמופקת בעשרות טריטוריות בעולם. כמו כן מחזיקה החברה בחברת ההפקה דרסט ובשורה ארוכה של ערוצים סביב העולם, ובהם ערוצי "ויוה" בישראל.

בדורי מדיה אישרו את דבר ההסכם. נשיא ומנכ"ל דורי מדיה, נדב פלטי, מסר כי מדובר ב"הסכם אסטרטגי מהמעלה הראשונה, לאור השינויים הגדולים שעוברים על שוק המדיה הישראלי".

מערוץ 10 נמסר: "אנחנו רואים חשיבות גדולה בהפצה של פורמטים ישראליים בזירה הבינלאומית. אנחנו גאים בביקוש הרב שישנו בשווקים הבינלאומיים לתוכניות של ערוץ 10, דוגמת: 'מתי נתנשק', 'בטבעת זו', 'בני-ערובה' והשעשועון 'לעוף על המיליון', ואנחנו שמחים על כך שפעילות המכירות הבינלאומית מאפשרת ליוצרים ולמפיקים השותפים איתנו לראות ברכה נוספת לעמלם".