קוקה-קולה ממשיכה לעודד מיחזור זו השנה השלישית ברציפות

Coca-Cola Recycling Factory יוקם בלב מפעל הייצור של החברה בבני-ברק ויציע פעילות חווייתית ומגוון אטרקציות במהלך חול המועד פסח

חברת קוקה-קולה ישראל ממשיכה לשים דגש על נושא המיחזור ותקיים בחג הפסח הקרוב את אירוע המיחזור הגדול בישראל: מפעל המיחזור - Coca-Cola Recycling Factory.

במסגרת הפעילות תקיים קוקה-קולה, לראשונה בתוך מפעל הייצור שלה בבני-ברק, "מפעל מיחזור" שימחיש למבקרים בזמן אמת ובאמצעות מכונות משוכללות אילו דברים נפלאים נוצרים כשממחזרים.

כך לדוגמה, יוכלו ליהנות המבקרים ממכונה שתהפוך פקקי בקבוקים לצלחות מעופפות, ממכבש מיוחד שיהפוך פחיות לתליוני צעצוע, לצד מגוון אטרקציות נוספות.

טל רבן, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, מסר כי "קוקה-קולה ישראל ממשיכה בקידום והעלאת המודעות לנושא הסביבתי. מזה שנים רבות החברה מנהלת מדיניות סביבתית במפעל, וב-3 השנים האחרונות אף פועלת במטרה לעודד מיחזור אריזות בקרב הקהל הרחב תוך הדגשת התועלת והפשטות שבפעולה זו, כמו גם הדרכים בהן ניתן להפוך את המיחזור מתהליך טכני פשוט לחוויה שונה ומרגשת. אנו גאים להמשיך את המסורת גם השנה ולהפיק אירוע רב-משתתפים לקידום נושא המיחזור. אנו מאמינים שכשממחזרים, מחזירים אהבה לסביבה".

זו השנה השלישית ברציפות שקוקה-קולה משקיעה משאבים רבים ביצירת פעילויות רבות-משתתפים לקידום נושא המיחזור, וזאת כחלק מאסטרטגיית אחריות סביבתית כוללת במטרה להעלות את המודעות של הציבור לחשיבות הנושא, כמו גם לעודד אותו למחזר.

בשנת 2011 הקימה קוקה-קולה את "חנות המיחזור של קוקה-קולה" במתחם התחנה בתל-אביב, ובשנה שעברה קיימה את אירוע "הספארי הממוחזר של קוקה-קולה" בפארק המיחזור חירייה - אירוע שמשך אליו עשרות אלפי מבקרים וזכה להצלחה.