טל רביב חוזר למקאן-אריקסון: ימונה לסמנכ"ל קריאייטיב

‎‎רביב פרש ממשרד הפרסום מקאן-אריקסון לפני כשנה וחצי, לאחר 12 שנים במשרד‏

‎‎משרד הפרסום מקאן-אריקסון ממשיך במאמצים לחזק את כוחותיו בתחום הקריאייטיב: ל"גלובס" נודע, כי טל רביב, אחד מהאנשי הקריאייטיב הוותיקים והמוערכים בענף, חוזר למשרד בתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב.

כפי שפורסם ב"גלובס", בשבועות האחרונים ניהל רביב שיחות עם הנהלת מקאן כדי לבחון את האפשרות לחזור למשרד ולהחליף את סמנכ"ל הקריאייטיב עודד קרמר, שפרש.

‏כידוע, רביב נחשב לאחד הנכסים המיתולוגיים של מקאן-אריקסון. הוא היה חלק מההנהלה הצעירה שהקיפה את אילן שילוח, המשמש כיום כיו"ר הקבוצה.

קבוצה זאת - שמנתה פיגורות כגון אורן פרנק, איל לינור, יוני קיש, אלון זייפרט, מיכל גור-שביט, סיגי אשל ואחרים - כמעט שלא נמצאת היום במשרדי הפרסום הגדולים. חלקם, כמו פרנק וזייפרט, פועלים בחו"ל, אחרים השתלבו בתפקידי ניהול בתחומי השיווק; ואחרים, כגון קיש ולינור, משמשים כיועצים מבוקשים ללקוחות.

רביב הוא למעשה היחיד ששרד את כל השינויים הניהוליים שעבר המשרד, לאחר ששילוח זז אחורה והותיר את מושכות הניהול בידי אחרים.

‏רביב פעל במשרד במשך 12 שנה, אך במקביל פיתח קריירה בכתיבה. לפני כשנה וחצי פרש ממקאן והצטרף ליהושע ‏TBWA‏ כחלק מרה-ארגון שנערך במשרד, שבמסגרתו בוצע מינוי בכיר נוסף - של עינת יוזנט-רביד, לתפקיד מנכ"לית.

המעבר של רביב התקבל בענף בספקנות, שהוכיחה עצמה לאחר שבתוך פחות משנה מערכת היחסים בין רמי יהושע לרביב הגיעה למשבר, ורביב עזב את המשרד.

‏כאמור, למקאן היו שנים ארוכות שבהן נתפס המשרד ככזה שמשיג את הענף במספר צעדים בכל הקשור ברמה מקצועית - באסטרטגיה ובקריאייטיב. אולם בשנים האחרונות, עם השינויים הניהוליים שחווה המשרד והעברת הדגשים של ההנהלות למחוזות אחרים כגון דיגיטל, נמחק פער זה.

נראה כי מאז מונה ריצ'י הנטר לפני פחות משנה לתפקיד מנכ"ל, חזר נושא הקריאייטיב להיות נושא מרכזי, ובמשרד נעשה מאמץ לגייס למשרד אנשי קריאייטיב בכירים ומובילים.

במקאן ניסו לגייס גם את איש הקריאייטיב יורם לוי, שפרש מבאומן-בר-ריבנאי, אך לוי לא הראה נכונות להצטרף.

‏במקאן אישרו את הידיעה ומסרו בתגובה: "אנו שמחים שטל חוזר הביתה ומאמינים כי הוא ימשיך להוביל את מקאן למחוזות קריאייטיב פורצי דרך, לצד בכירי הקריאייטיב המעולים במשרד". ‏‎‎‏