כריסטיאנו רונאלדו "מכר" את כל החסויות של ערוץ 1

רשות השידור מכרה את 12 החסויות למשחק מוקדמות המונדיאל של ישראל מול פורטוגל בכ-450 אלף שקל ■ מצלמה מיוחדת תתמקד ברונאלדו כל 90 הדקות

הטירוף סביב הגעתם של כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל למשחק בישראל ביום שישי באצטדיון רמת-גן, הביא את ההתאחדות לכדורגל למכירת כל הכרטיסים להתמודדות. מי שעוד ייהנה מהמשחק המתוקשר הוא ערוץ 1, שמשדר את משחקי הבית של נבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2014.

ל"גלובס" נודע כי הערוץ הצליח למכור את כל 12 חבילות החסות שהוציא להתמודדות, עבור מחיר ממוצע שנאמד ב-35 אלף שקל לחבילה. בין החבילות נמכרה גם חבילת זהב אחת - חסות שתופיע במהלך המשחק עצמו. בסך-הכול יכניס הערוץ על-פי הערכות כ-450 אלף שקל ממכירת החסויות.

מי שניהלה את מכירת החסויות בשבועות האחרונים היא מנהלת השיווק של ערוץ 1, צביה יששכר. מפרסמים רבים שפנו בשבוע האחרון נענו בשלילה, אחרי שכל החסויות לשידור המשחק נמכרו.

ערוץ 1 רכש בספטמבר 2012 את 5 משחקי הבית של נבחרת ישראל במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014, ובכך חזר לשדר את נבחרת הכדורגל אחרי הפסקה בת 5 שנים. על-פי הערכות, ערוץ 1 משלם להתאחדות לכדורגל סכום ממוצע של כ-500 אלף שקל לכל אחד ממשחקי הנבחרת בקמפיין. את משחקי החוץ של הנבחרת בקמפיין המוקדמות משדר ערוץ הספורט.

בשני משחקי הבית הראשונים של הנבחרת בקמפיין רשם ערוץ 1 נתוני צפייה נמוכים יחסית למשחקי נבחרת - 13.7% לתבוסה מול רוסיה (4-0) בספטמבר 2012 ו-9.7% לניצחון על לוקסמבורג (0-3) באוקטובר 2012.

אגב, במסגרת ההכנות של ערוץ 1 למשחק ההפקה תהיה פחות או יותר רגילה לאירועים כגון אלה - המשחק יצולם עם 13 מצלמות. עם זאת, אחת מהמצלמות תוקצה למעקב צמוד אחרי כוכב נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו, לאורך כל 90 הדקות.